Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر روسیه در تل آویو تاکید کرد که مسکو هیچ قصدی برای دخالت در انتخابات پارلمانی آتی در اسرائیل ندارد و اظهارات جنجالی رئیس اداره ضداطلاعات اسرائیل بدون ارائه هیچ دلیل و مدرکی مطرح شده است. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "آناتولی یکتوروف" سفیر فدراسیون روسیه در اسرائیل (فلسطین اشغالی) در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی محلی، ابراز اطمینان کرد که دولت روسیه هیچ قصدی برای دخالت در انتخابات آتی در اسرائیل ندارد و یادآور شد که اظهارات جنجالی رئیس اداره ضداطلاعات اسرائیل بدون ارائه هیچ دلیل و مدرکی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به یادآوری است که در اوایل ماه ژانویه سال جاری، برخی رسانه‌های گروهی محلی بر اساس سخنان رئیس سرویس امنیت عمومی اسرائیل درباره تهدید دخالت در روند انتخابات الکترونیکی از سوی برخی از کشورها هشدار داده و یادآور شدند که صحبت بر سر دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آتی در اسرائیل است.

سفیر روسیه شب گذشته در پاسخ به سئوالی در این رابطه گفت: «من به شهروندان اسرائیلی اطمینان خاطر می‌دهم که دولت روسیه و مقامات رسمی آن هیچ قصدی برای دخالت در هیچ یک از امور سیاسی و داخلی دولت اسرائیل، از جمله انتخابات آتی ندارند.»

این دیپلمات افزود: «زمانی که فردی به خصوص، یک مقام رسمی بطور علنی صحبتی را انجام می‌دهد باید اطمینان داشته باشند که درباره چه مسئله‌ای سخن می‌گوید. من تردید دارم که دلایل و مدارکی برای اتهامات مطرح شده از سوی رئیس اداره ضداطلاعات اسرائیل علیه مسکو وجود داشته باشد.»

کرملین ادعای امکان دخالت روسیه در انتخابات اسرائیل را رد کردآخرین نظرسنجی در اسرائیل؛ حزب نتانیاهو 4 کرسی پارلمان را از دست می‌دهد

سفیر روسیه یادآور شد: «ما دارای روابط دوجانبه خوبی با اسرائیل در زمینه امنیتی هستیم و در این یک کانال تبادل اطلاعات وجود دارد. با توجه به این مسئله چطور ممکن است این کانال‌های ارتباطی از چنین اتهامی علیه روسیه بی اطلاع باشند.»

در اسرائیل (سرزمین اشغالی فلسطین) در اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین ماه) انتخابات پارلمانی برگزار خواهد شد که نتیجه آن روی شکل گیری دولت جدید و همچنین تعیین نخست وزیر آینده اسرائیل تاثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اخبار روسیه اسرائیل اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • پایان پوتین؟!
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد