Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در مراسم برپایی طولانی‌ترین سفره نذری در بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی تصریح کرد: این سفره به طول ۱۰۰ متر و با مشارکت فعالان حوزه گردشگری استان اردبیل امروز برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سفره نذری در مرقد شیخ صفی الدین اردبیلی اشاره‌ای به نذورات قابل توجه به نیازمندان در این بنای تاریخی طی سده‌های گذشته دارد، اضافه کرد: در سفره‌های نذری از عموم مردم و گردشگران پذیرایی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: گردشگری مذهبی یکی از قابلیت‌های استان اردبیل است و در طول سال یکی از اهداف سفر گردشگران به این استان زیارت مرقد شیخ صفی الدین اردبیلی جد خاندان صفوی و عارف نامی و همچنین زیارت امامزاده‌های واقع در این استان است.

به گفته فرشی برپایی سفره‌های نذری در قالب سلسله برنامه‌های جشنواره زمستان بیدار انجام می‌شود که این طرح با هدف معرفی توانمندی‌های گردشگری استان در طول فصل زمستان در حال اجرا بوده و بیش از ۶۰ عنوان برنامه در سه ماهه فصل زمستان برای آن تدارک دیده شده است.

وی افزود: تا پایان فصل زمستان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و تعریف رویداد‌ها متناسب با توانمندی شهرستان‌ها و با هدف رونق گردشگری زمستانی است.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری آثار تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر