Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:04:08 GMT

ورزشگاه مجدیان دزفول ظرف ۴ ماه به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۲۸۵

ورزشگاه مجدیان دزفول ظرف ۴ ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه نیمه کاره شهید مجدیان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعمیر و بازسازی ورزشگاه شهید مجدیان دزفول از حدود ۲۰ سال پیش آغاز شده که به دلیل نبود اعتبار و دلایل مختلف نیمه تمام مانده است.

وی افزود: از سال گذشته و با پیگیری و هماهنگی مسئولان شهرستان دزفول و استاندار خوزستان، عملیات عمرانی این مجموعه بزرگ ورزشی که بلاتکلیف مانده بود از سرگرفته شد و مطابق با توافقات مقرر شده تا ظرف چهار ماه آینده این ورزشگاه که اتمام آن مطالبه مردم و به ویژه ورزشکاران دزفول است، به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به کلنگ زنی ورزشگاه دو هزار و ۵۰۰ نفری دزفول در ظهر امروز نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده مقرر شده این ورزشگاه نیز که دومین پروژه بزرگ ورزشی دزفول محسوب می شود با اعتبار مشترک ملی و استانی احداث شود.

سلطانی فر با بیان اینکه این ورزشگاه تازه کلنگ زنی شده در صورت احداث می تواند میزبان رویدادهای بزرگ بین المللی برای رشته های داخل سالنی باشد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا این پروژه ورزشی که یک نیاز برای جوانان و مردم دزفول محسوب می شده تا قبل از پایان عمر دولت به بهره برداری برسد.

کد خبر 4522620

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه های نیمه تمام شهرستان دزفول مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور