Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:54:04 GMT

فریز کردن این خوراکی ها ممنوع

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۶۰۶

فریز کردن این خوراکی ها ممنوع

رکنا: فریز کردن این خوراکی ها ممنوع است و با قرار دادن این مواد غذایی در فریزر ارزش تغذیه ای شان را از دست می دهند.

سبزیجاتی مثل سیب زمینی و گوجه فرنگی به علت دارا بودن بافت نشاسته‌ای اگر درون یخچال فریزر نگهداری شوند و این مدت کمی به طول بیانجامد طعم واقعی خود را از دست می‌دهند.

همچنین سبزیجات پخته مثل قورمه سبزی و اسفناج اگر اول تفت داده شوند ویتامین‌ها را بهتر در خود نگه می‌دارند، بهترین روش مصرف سبزیجات، استفاده آنها به شکل تازه است و توصیه می‌شود که حتی الامکان آنها را به شکل تازه مصرف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ عجیب سیروس عسگری، رضا براتی و احسان آراسته در یاسوج ! + تصاویر اطلاعات سپاه " دکتر " میلیاردر را دستگیر کرد + عکس شکنجه مرگبار حدیثه دختر مشهدی در خانه مرد غریبه / راز سیخ داغ لو رفت ! + عکس بازرس برق راز خانه شیطان در میدان ونک را لو داد / قرار بود برق آن خانه قطع شود ! ماجرای تصویر سلطان سکه در حرم امام رضا(ع) چه بود؟ زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد +جزییات قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس جسد سلاخی شده یک مرد وسط پیاده رو / در آبسرد رخ داد فرید متهم اعدامی وقتی مرد غریبه را در کنار همسرش دید در خانه را روی آنها قفل کرد و ... شیلا با حرف های تحریک آمیزش مرا وسوسه کار شیطانی کرد+ عکس کشف جسد برهنه سعید داخل پژو / در خانه مجردی پسران چه اتفاقی رخ داد؟+ عکس سرنوشت تلخ 47 دختر 14 ساله ایرانی که عروس شدند! ماکسیما کودک شیرازی را له کرد و کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: تغذیه سیب زمینی مواد غذایی ویتامین توصیه عکس مرد مشهد زن جوان زن سگ یک زن غیرمجاز قتل فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • سم زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار !
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است!
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد