Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@23:51:11 GMT

مالخر سابقه‌دار منطقه احسان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۸۵۵

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور حشمتیان ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز که در نهایت به شناسایی یک مالخر سابقه‌دار اموال مسروقه در محدوده احسان منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این متهم یکی از مالخران و سارقان سابقه‌دار است که ماه‌گذشته پس از طی دوره محکومیت پیشین خود از زندان آزاد شده و مجدد پس از یک‌ماه سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه مخفیگاه متهم شناسایی شد و زمانی‌که ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند او را در حال حمل تعدادی تجهیزات و لوازم مسروقه خودرو مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند.

کلانتر محله جوادیه تهرانپارس عنوان داشت: در نهایت این متهم در راه‌پله ساختمان محل اختفایش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۰ قطعه اموال مسروقه از جمله رینگ و لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن‌همراه، کشف شد.

سرهنگ حشمتیان در پایان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرقت دستگیری مالخران مالخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور