Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: به نوبه خودم باید از بازیکنان و کادرفنی تیم پدیده تشکر کنم، آنها علیرغم همه مشکلات ریز و درشتی که وجود داشت، کار را به بهترین شکل جلو بردند و اجازه ندادند این مسائل در جایگاه تیم، تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر در گفت و گو با صبح توس در خصوص آخرین وضعیت انتقال باشگاه پدیده خراسان به مجموعه شهرخودرو اظهار کرد: موضوع تیم پدیده برای ما یکی از مهمترین مسائل در این روزهاست و معتقدیم برای آرامش این تیم باید تمامی افراد تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابدا نباید شرایط به سمت و سویی برود که تیم وارد حواشی شود و مشکلاتش پابرجا باقی بماند.


وی افزود: پدیده در نیم‌فصل اول عالی نتیجه گرفته و امیدواریم در نیم‌فصل دوم هم این نتایج خوب ادامه یابد تا باشگاه پدیده در ادامه راه هم مایه افتخار فوتبال خراسان باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: به نوبه خودم باید از بازیکنان و کادرفنی تیم پدیده تشکر کنم، آنها علیرغم همه مشکلات ریز و درشتی که وجود داشت، کار را به بهترین شکل جلو بردند و اجازه ندادند این مسائل در جایگاه تیم، تاثیر منفی بگذارد. 

پژمان‌فر افزود: در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی در خصوص جابجایی صورت گرفت و دوستانی که امروز به عنوان پشتوانه باشگاه، معرفی شده‌اند، در تلاش هستند تا مشکلات تیم را به تدریج حل کنند. 

وی یادآور شد: امیدواریم با سرعت این کار انجام شود. مراحل اداری آن در حال انجام است و به زودی اخبار شیرینی در خصوص فوتبال استان و باشگاه پدیده می‌شنویم. جای نگرانی نیست و افق بسیار روشنی را در مقابل این تیم می‌بینم. امیدوارم در روزهای آتی اتفاقات مبارکی برای پدیده رقم بخورد.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: در فرصتی مناسب در خصوص کارنامه عملکرد افرادی که به عنوان اعضای هیات‌مدیره در پدیده مادر فعالیت کردند صحبت خواهم‌کرد. برخی باید نسبت به ضعف و اشکالاتی که داشتند و ضرر و زیان‌هایی که به ساختار پدیده وارد کردند، توضیح دهند.

پژمان‌فر بیان کرد: اما در خصوص انتقال باشگاه پدیده به شهرخودرو باید بگویم که از نظر قانونی نیز زمان حضور آقایان گذشته و اختیاراتی هم ندارند و حق نگه داشتن تیم را هم ندارند، زیرا بر اساس دستوری که به آنها داده شده موظف هستند تیم را واگذار نمایند. مقاومت‌ها موجب بدنامی‌شان می‌شود و هواداران را هم نگران و ناامید می‌کند.

وی ادامه داد: بهتر است تسویه‌حساب‌های شخصی‌شان در مورد تیم را به مکان و زمانی دیگر موکول کنند زیرا اگر کوتاهی صورت گیرد، قطعا ورود خواهیم‌کرد و اجازه نمی‌دهیم نگرانی‌ای در تیم و در میان خیل عظیم علاقه‌مندان به پدیده به وجود آید.

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: آقایان اگر واقعا به دنبال تیمداری بودند، باید می‌ایستادند و کار را انجام می‌دادند. نمی‌شود هم تیم را واگذار نکرد و هم هزینه‌ای برای تیمداری در نظر نگرفت. اگر هم نمی‌خواهند تیمداری کنند، تیم را واگذار کنند. این ماجرا شخصی نیست که فردی فکر کند هر کاری دلش بخواهد می‌تواند با نماینده فوتبال مشهد و استان خراسان رضوی کند. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال