Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرارسیدن سالروز ۲۵ ژانویه، فعالان در شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ هایی بر لزوم آمدن به خیابانها و بازپس گیری انقلاب ۲۵ ژانویه از نظامیان تاکید کردند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العربی الجدید، یک روز مانده به هشتمین سالگرد انقلاب 25 ژانویه مصر، بحث و حدیث درباره آن بر شبکه های اجتماعی سایه افکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین هشتگ از جمله "انقلابتان را پس بگیرید"، "آزادی در میدان" و "منتظر چه هستید" در توییتر راه اندازی شده است.

احمد یکی از یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: انقلابتان را پس بگیرید، قبل از آنکه همه ما به زیر خط فقر برسیم.

سناء السید دیگر کاربر ساکن استان اسکندریه نوشت: من می خواهم روز 25 ژانویه به خیابان بیایم. نمی خواهم تنها بیایم آیم. با پدربزرگم می آیم و زمان و محل را با او هماهنگ می کنم. ما بدون شعار دادن یا پلاکارد داشتن و بدون جانبداری از هرگونه جریانی گردهم می آییم. شعار دادن بس است. حرف زدن جواب نمی دهد، بگذاریم خودمان با صداقت کامل شروع کنیم.

صفحه "جوانان علیه کودتا" در توییتر نیز نوشت: زمان آن رسیده است که همه مخالفان کودتای نظامی، فساد، سرکوب، استبداد، سرقت و چپاول، شکست و فروپاشی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در صف واحدی برای استراداد مصر ربوده شده قرارگیرند و آن را به آغوش ملت بازگردانند.

صحفه "فرزند انقلاب" نیز نوشت: شوق جوانان مصری که در انقلاب ژانویه شرکت کرده و بذر انقلاب را درخود پرورش دادند، آنها را سوق می دهد که با قدرت خواهان بازگشت به میدان التحریر در مرکز قاهره شوند. این میدان حاوی یاد و خاطره انقلاب و انقلابیون است و شاهد همبستگی بی سابقه همه اقشار ملت مصر بود.

اسماء مختار نیز در هشتگ آزادی در میدان نوشت: همه ملت در قبال ظلم و گرانی ساکت است. منتظر اولین صدا است تا همه به وی بپیوندند. چرا درخصوص حق خود سکوت کنیم. باید در همه میدانها انقلاب کنیم.

هلالی دیگر کاربری است که در هشتگ منتظر چه هستید، خطاب به مصری ها نوشت: علیه ظلم، فساد، بازداشت، ناپدیدن شدن افراد، قتل، فروش کشور و سلطه نظامیان به خیابان بیایید.

جوری عمر شهروند دیگر مصری نیز در هشتگ یاد شده نوشت: مصر مُلک نظامیان نیست که آن را به هرکس که بیشتر بدهد، بفروشد. بپا خیزید تا باقی مصر را نجات دهیم.

دستاوردهای انقلاب 25 ژانویه مصر پس از گذشت 7 سال

انتهای پیام/

    R7969/P/S8,88/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو

دریافت 18 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است.

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

کد خبر 848650 منبع: فارس برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • هشتگ آزادی بیان