Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@16:17:42 GMT

تصمیم کارگردان هالیوودی درباره بچه راننده 2

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۲۱۹۵

"ادگار رایت" کارگردان سینمای هالیوود به صورت رسمی اعلام کرد که در صورت ساخت نسخه دوم فیلم سینمایی "بچه راننده" کارگردانی این اثر بر عهده وی خواهد بود.

نسخه اول این فیلم در سال 2013 روی پرده سینماهای جهان رفت و توانست اقبال بالایی را نصیب خود نماید. رایت پس از جدایی از کمپانی مارول بعد از ساخت نسخه اول فیلم مرد مورچه‌ای پروژه بچه راننده را کارگردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیگران نسخه اول این فیلم می‌توان انسل الگورت، کوین اسپیسی، جان برنثال، جیمی فاکس و هم چنین لیلی جیمز را نام برد. داستان فیلم در مورد جوان ساکتی بنام بیبی است که در دو چیز مهارت عجیبی دارد: رانندگی و موسیقی و از همین طریق هم زندگی خود را می‌چرخاند.

بچه راننده با فروشی بیش از ۲۲۵ میلیون دلار در سطح جهان، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل شد. ۱۰۰ میلیون دلار از این فروش فقط متعلق به آمریکا بوده است. این فیلم همچنین یکی از فیلم‌های تحسین‌شده‌ی سال بود و حتی تعدادی نامزدی را در جوایز مختلف کسب کرد.

بچه راننده توسط دو شرکت وورکینگ تایتل فیلمز و بیگ تالگ پروداکشن تولید شد و سونی پیکچرز نیز وظیفه پخش آن را عهده‌دار بوده‌است. این فیلم موفق شد ۲۲۶٫۳ میلیون دلار فروش کند. این در حالی است که بودجه ساخت فیلم تنها ۳۴ میلیون دلار بود.

انسل الگورت برای بازی در این فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب شد، اما این جایزه به جیمز فرانکو بخاطر بازی در فیلم هنرمند فاجعه تعلق گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هالیوود فیلم سینمایی جهان موسیقی دلار سونی ساخت فیلم بازی گلدن گلوب هالیوود بچه راننده بچه راننده 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد

یک مقام دفاعی آمریکا و یک منبع آگاه به رویترز گفت: برآورد هزینه ارتش آمریکا برای ساخت اسکله موقت در غزه جهت آنچه ارسال کمک‌های بشردوستانه ادعا می‌شود به ۳۲۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

این رقم مقیاس عظیم یک ساخت‌وساز را نشان می‌دهد که به گفته پنتاگون حدود ۱۰۰۰ سرباز آمریکایی، عمدتاً از ارتش و نیروی دریایی برای ساخت آن به خدمت گرفته شدند.

با این حال، به گفته یکی از افراد آشنا با این موضوع، این هزینه نسبت به برآورد‌های اولیه در اوایل سال جاری تقریباً دو برابر شده است.

سناتور راجر ویکر، جمهوری‌خواه ارشد کمیته نیرو‌های مسلح سنا به رویترز گفت: هزینه فقط افزایش نیافته است، منفجر شده است.

این اسکله اکنون برای مالیات دهندگان آمریکایی حداقل ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد تا تنها ۹۰ روز از این اسکله بهره برداری کنند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات، در ماه مارس و در حالی که مقامات امدادی از اسرائیل خواستند دسترسی به تجهیزات امدادی به غزه را از طریق مسیر‌های زمینی تسهیل کند، ساخت این اسکله را اعلام کرد. بایدن به جای فشار آوردن به اسرائیل برای باز کردن مرز‌های زمینی با غزه، مسیر دریایی را برای ارسال کمک انتخاب کرد.

ویکر و برخی دیگر از قانونگذاران این سوال را مطرح کرده اند که آیا این اسکله تلاش ارزشمندی است، به ویژه با توجه به خطری که پرسنل نظامی ایالات متحده در صورت هدف قرار گرفتن در طول جنگ با آن مواجه خواهند شد.

ویکر گفت: «به ازای هر روزی که این مأموریت ادامه می‌یابد، قیمت‌ها بالا می‌رود و به همین ترتیب سطح خطر برای ۱۰۰۰ نیروی مستقر در محدوده موشک‌های حماس افزایش می‌یابد».

بایدن به نیرو‌های آمریکایی دستور داده است که پا در ساحل غزه نگذارند.

این اسکله در ابتدا ۹۰ کامیون در روز جابه‌جا می‌کند، اما این تعداد در صورت بهره‌برداری کامل به ۱۵۰ کامیون در روز می‌رسد. 

سازمان ملل هفته گذشته اعلام کرد که میانگین روزانه تعداد کامیون‌هایی که در ماه آوریل وارد غزه می‌شوند، ۲۰۰ کامیون بوده است. آنها همچنین بار‌ها هشدار داده‌اند که هیچ جایگزینی برای مسیر زمینی برای ارسال کمک‌ها وجود ندارد و افزود که کمک‌هایی که از طریق دریا ارسال می‌شوند برای جلوگیری از گسترش قحطی کافی نخواهد بود.

یک مقام ارشد دولت بایدن هفته گذشته گفت که کمک‌های بشردوستانه که از اسکله خارج می‌شوند باید از پست‌های بازرسی اسرائیل در زمین عبور کنند. این در حالی است که این کمک‌ها قبلاً توسط اسرائیل در قبرس قبل از ارسال به غزه بازرسی شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد