Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل جنبش انصارالله يمن روز پنجشنبه با قدرداني از ايستادگي مردم و مبارزان يمني در برابر تهاجم نيروهاي اشغالگر و مزدور، اعلام کرد که دشمنان در جنگ يمن به بن بست رسيدند.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ «عبدالملک بدرالدين الحوثي» عصر پنجشنبه در مراسمي به مناسبت روز شهيد، تاکيد کردکه توانايي هاي رزمي مبارزان يمني عليه اشغالگران و مزدوران در مسير رشد و توسعه در همه زمينه ها از جمله زميني - هوايي و دريايي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالملک الحوثي با بيان اينکه متجاوزان به يمن در تنگنا قرار گرفته اند و تجاوز به يمن هزينه زيادي براي آن ها به همراه داشته است - افزود: نظام سعودي به سبب حمله به يمن و کشتار مردم اين سرزمين در جهان بي آبروتر از هرزمان ديگر شده است.
الحوثي با اشاره به اينکه مردم يمن پايداري و فداکاري در راه مقابله با دشمن را انتخاب کرده اند گفت: در تعدادي از حوادثي که در طول تجاوز به يمن روي داد- رژيم صهيونيستي نقش محوري داشته و کساني که حمله به يمن را تاييد مي کنند در ريخته شدن خون مردم يمن شريک هستند.
دبيرکل جنبش انصارالله تاکيد کرد که ما در مذاکرات صلح سوئد و حتي در دوره هاي قبل ثابت کرديم که آماده صلح هستيم.
چهارمين دور مذاکرات صلح يمن از 6 دسامبر با حضور طرف‌هاي يمني به رياست «مارتين گريفيتس» Martin Griffiths نماينده ويژه دبيرکل سازمان ملل متحد در امور يمن در استکهلم سوئد آغاز شد و روز پنجشنبه 13 دسامبر با توافق درباره آتش‌بس در الحديده، به کار خود پايان داد.تاکنون چندين بار براي پايان دادن به جنگ يمن تحرکاتي صورت گرفته اما هر بار با کارشکني عربستان و متحدانش به بن بست رسيده است.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 مناطق مختلف يمن را آماج حملات خود قرار داده و اين کشور را از زمين، دريا و هوا محاصره کرده است.
جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از چهارده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تأکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به کار می‌گیرد تا مانع از تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تأکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است