Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اذیت و آزار یک بیمار سالخورده را توسط یک پرستار زن در آسایشگاه سالمندان (home care) در انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط خود پرستار زن تهیه شده، مشاهده می‌شود که این زن با کلمات اقدام به اذیت و آزار روحی و روانی مرد سالخورده مبتلا به زوال عقل (dementia) می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پیرمرد در مقابل این پرستار نشسته است این زن ابتدا تهدید می‌کند که عصایش را از او خواهد گرفت و به او لباس چین دار خواهند پوشاند. این زن سپس مرد سالخورده را به تمایلات همجنسگرایانه متهم می‌کند و در حالی که پیرمرد بیچاره از خود دفاع می‌کند از او می خواهد تا او را تنها بگذارد. این در حالی است که در طول این فیلم چهره این پرستار قابل مشاهده نیست.

در ادامه ویدئو پرستار پیرمرد را به خواندن آواز وادار می‌کند و در حالی که پیرمرد از انجام خواسته پرستار خودداری می‌کند، این زن از او می‌خواهد شعر «من از مردم متنفرم/ مردم موجودات نفرت انگیزی هستند» را بخواند. این پرستار سپس به صورت غیر مستقیم پیرمرد را به تجاوز به زنی متهم می‌کند که اتاقش را تمیز کرده است.

گفته می‌شود این فیلم در می‌سال ۲۰۱۸ و در شهرستان لینکلن شر انگلیس تهیه شده باشد. پس از انتشار این فیلم شورای شهرستان لینکلن شر انگلیس اعلام کرد اقدامات لازم در مورد آن را انجام خواهد داد. همچنین پلیس محلی انگلیس در لینکلن شر تحقیقات خود را در این مورد آغاز کرده و گفته می‌شود زن پرستار که یک پرستار مراقب است هفته پیش تحت بازجویی داوطلبانه پلیس قرار گرفته است.

یک سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت: «یک زن اویال هفته گذشته تحت بازجویی داوطلبانه پلی سقرار رگفت و تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که اذیت و آزار یک بیمار سالخورده توسط پرستار مراقب خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز رفتار غیر انسانی و جنون آمیز یک پرستار مرد با یک بیمار سالخورده مبتلا به آلزایمر در منطقه "سیفورس" سیدنی استرالیا خبرساز شده بود. دختر این بیمار، پس از آنکه به آثار کبودی‌های روی بدن پدرش مشکوک شد تصمیم به نصب یک دوربین مدار بسته در اتاق او گرفت و در ویدئوی تهیه شده مشاهده گردید که این پرستار مرد با کفش به این مرد سالخورده و ناتوان ۸۲ ساله حمله ور می‌شود و در حالی که پیراهن او را گرفته به اطراف می‌کشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رفتار غیر انسانی پرستار مراقب با مرد سالخورده!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث بیمار پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، «نحن المقاومون» نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

«نحن المقاومون» ترجمان بغض فروخورده مظلومان و نویدبخش طلوعی نو از امید و پیروزی است.

ابوذر روحی از خوانندگان شناخته شده موسیقی انقلاب طی سال‌های اخیر با قطعه مشهور «سلام فرمانده» فصل تازه ای از فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. 

دیگر خبرها

  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون