Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - به نظر می رسد نوعی هماهنگی بین حملات رژیم صهیونیستی و پدافند هوایی روسیه که در سوریه مستقر است، وجود داشته باشد.

اسرائیل در روزهای گذشته پس از حمله به زیر ساخت های کشور سوریه مدعی شد که به نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی ایران در خاک این کشور نیز آسیب وارد کرده است.

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عصر پنجشنبه پس از بازگشت از آنکارا در گفت وگو با ایرنا، در این رابطه اظهار داشت: در این بین نقدی جدی به روسیه وجود دارد، که در زمان حملات رژیم صهیونیستی سامانه پدافند هوایی اس 300 خود را غیر فعال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر سامانه اس 300 روس ها به درستی عمل کند رژیم صهیونیستی نمی تواند به راحتی حملاتی را در خاک سوریه انجام دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد نوعی هماهنگی بین حملات رژیم صهیونیستی و پدافند هوایی روسیه که در سوریه مستقر است، وجود داشته باشد.

 آمارهای رژیم صهیونیستی بلف است
فلاحت پیشه در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: من به فاصله چند ساعت پس از یکی از حملات رژیم صهیونیستی در محل حاضر شدم؛ آمارهایی که صهیونیست ها اعلام می کنند صحت ندارد و این صحبت ها بلف هستند.

وی هدف صهیونیست ها را از اقدامات نظامی در سوریه ایجاد اخلال در روند ایجاد ثبات در این کشور دانست و گفت: آنها می خواهند ایران را وادار به یکسری واکنش ها کنند تا چالشی جدید در سوریه شکل بگیرد.

فلاحت پیشه افزود: صهیونیست ها مدعی هستند که اقدامات آنها علیه جمهوری اسلامی ایران است در حالی که این حملات علیه سوریه و تاسیسات دفاعی، زیرساختی و امنیتی این کشور است.

وی تاکید کرد: صهیونیست ها می دانند در میدان عمل حتی مقابل نیروهای مقاومت که فقط از جمهوری اسلامی ایران الگوگیری کرده اند نیز متحمل شکست خواهند شد.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: روسيه فلاحت پیشه احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت

در حملات بی امان رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح که شب گذشته انجام شد، در جنوب نوار غزه تاکنون پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، در حملات بی امان رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح که شب گذشته انجام شد، در جنوب نوار غزه تاکنون پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

این شهدا که روانه بیمارستان تخصصی کویت شدند در حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده «ابوعمره» به شهادت رسیدند. این منزل در مجاورت مسجد ابوبکر در محله برزیل رفح هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین خبر می‌رسد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی شهرک «بیت حانون» در شمال نوار غزه را نیز بمباران کردند. از سوی دیگر در حمله هوایی اسرائیل به منزل خانواده «بارود» در محله «التنور» شهر رفح نیز چند تن زخمی شدند.

محله «تل السطان» در غرب رفح نیز شب گذشته توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی بمباران شد.

همچنین بر اساس این گزارش‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی اطراف گذرگاه رفح، کرم ابوسالم، محله‌های السلام و الجنینه و محله التنور در شرق رفح در جنوب نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داد.

این حمله ساعاتی پس از آن انجام شد که رسانه‌های مصری بامداد سه شنبه از تبادل آتش میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه رفح خبر دادند.

از سوی دیگر مقامات امنیتی مصری به شبکه ماهواره‌ای الاقصی گفته‌اند که مصر به مقامات گذرگاه رفح اعلام کرده که ارتش رژیم اسرائیل قصد اشغال این گذرگاه را ندارد.

بر اساس این گزارش اعلام شده که خودروهای دشمن در حال عملیات امنیتی در اطراف گذرگاه رفح هستند و امروز (سه شنبه) از اطراف این گذرگاه عقب نشینی خواهند کرد.

این در حالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رأی مثبت داده است.

به گزارش ایمنا، براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

کد خبر 751307

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟