Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مهدی بن عطیه مشخص شده است.

طرفداری- مهدی بن عطیه، مدافع 31 ساله مراکشی برای جدایی از یوونتوس و پیوستن به الدحیل قطر، پایش را در یک کفش کرده و یوونتوس ناگزیر است با جدایی وی موافقت کند. بیانکونری در پی این امر، به سراغ گزینه های باتجربه ای در خط دفاعی رفته و حالا به نظر می رسد که جانشین بن عطیه مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو و رومئو آگرستی، یوونتوس با مدافعانی چون مارتین اسکرتل، برانیسلاو ایووانوویچ و مارتین کاسرس تماس گرفته بود. از میان این گزینه ها، کاسرس به ویسل کوبه ژاپن نزدیک شده بود اما تماس یوونتوس، پروسه پیوستن مدافع اروگوئه ای به ویسل کوبه را به حالت تعلیق درآورد. یوونتوس با مارتین کاسرس 31 ساله به توافق شخصی رسیده است و حالا برای تکمیل انتقال، باید با لاتزیو به توافقات مالی برسد. توافق با لاتزیو چندان سخت به نظر نمی رسد زیرا این مدافع اروگوئه ای در لیست مازاد سیمونه اینزاگی است. مارتین کاسرس که شش سال برای یوونتوس به میدان رفته است، حالا در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان