Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "ولایت عشق" گفت: متاسفانه برخی از بازیگران تازه وارد سینما که به صورت خاص وارد سینما می‌شوند از جنس مردم نیستند و به همین دلیل نمی توانند به محبوبیت بازیگران قدیمی برسند. بازیگران قدیم از نزدیک با مردم در ارتباط بودند و همین عامل اصلی موفقیت و صمیمیت مردم با آنها میشد.

اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره کمرنگ شدن و کم کاری بازیگران پیشکسوت سینما و تئاتر گفت: برخی می‌گویند شاید بازیگران قدیمی به دلیل بیماری کم کار هستند اما مگر پیش از بیماری و مریضی آنها پرکار بودند که حالا بعد از بیماری کم کار شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: به نظر من کم کاری بازیگران پیشکوست ربطی به بیماری ندارد بلکه باید دلیل اصلی را از کارگردانان پرسید که چرا دیگر جایی برای بازیگران پیشکوست و با تجربه در آثارشان نیست.

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران با اشاره به حضور برخی افراد خاص به سینما تاکید کرد: متاسفانه برخی از بازیگران تازه وارد سینما که به صورت خاص وارد سینما می‌شوند از جنس مردم نیستند و به همین دلیل نمی توانند به محبوبیت بازیگران قدیمی برسند. بازیگران قدیم از نزدیک با مردم در ارتباط بودند و همین عامل اصلی موفقیت و صمیمیت مردم با آنها میشد.

بازیگر سریال "ولایت عشق" با اشاره به نحوه انتخاب بازیگران جدید گفت: واقعاً مشخص نیست بازیگران جدید با چه راهکار و از طریق چه استاندارد و گزینشی وارد این عرصه می شوند و من به واقع راه ورود برخی بازیگران به سینما را نمی فهمم. بازیگری امروز به طور کامل بیزینس شده است در صورتی که بازیگری به هیچ وجه پول و بیزینس نیست بلکه هنر است. هنر در پی خود خلاقیت می‌آورد و خلاقیت نشان در زندگی واقعی مردم دارد.

بازیگر سریال "مختارنامه" وضعیت کنونی سینما را ناگوار خواند و اذعان کرد: من به آثاری که امروز تولید می شود سینما نمی گویم چون هیچ نشانی از جامعه ندارد و شخصیت های فیلم‌ها در جامعه حضور ندارند.

وی فیلمنامه های امروز سینما را تکراری و ناامید کننده دانست و خاطرنشان کرد: چرا باید روی همه چیز سرپوش گذاشته شود؟. این داستان تکراری عشق دختر به پسر و بلعکس تا کی می‌خواهد ساخته شود؟. من که از وضعیت فعلی سینما گیج شده ام و نمی دانم چطور می توان از آن راه به در برد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اکبر زنجانپور اخبار سینما اخبار سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انوش معظمی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون درباره بحث جوانی جمعیت عنوان کرد: اگر مشکلات اقتصادی و فشار‌های معیشتی مردم را کنار بگذاریم همگان اذعان داریم که بحران جمعیت کشورمان را در چند سال آینده در بر خواهد گرفت. بازیگر نقش حرمله در سریال مختارنامه در ادامه عنوان کرد:کمی باید دست از خودخواهی و خودپسندی برداریم و این ایثار را برای نسل آتی در ارتباط با حفظ جمعیت و جوانی جمعیت انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر بحث جمعیت برای همه دنیا با اهمیت شده است طبیعتاً ارباب هنر هم در هر شاخه اعم از دراماتیک، تجسمی و موسیقی به هر نحوی می‌توانند آثاری را در این زمینه بیافرینند تا امید را در دل مردم زنده کنند. وی با کنایه به برخی افرادی که نسبت به بحث جوانی جمعیت موضع منفی دارند، گفت: من اسم این رفتار‌ها را پُز روشنفکری می‌گذارم یک زمان هنرمندی در کسوت دلسوزی بزرگترین ظلم را به آیندگان انجام من می‌دهد کسی که نسبت به بحث جوانی جمعیت گارد منفی می‌گیرد تنها جلوی پای خود را می‌بیند در حالی که ما باید ۵۰ سال اینده‌مان را در نظر بگیریم و از الان برای نیروی انسانی برنامه‌ریزی کنیم.

معظمی با اشاره به تاریخ ۱۰ هزار ساله ایران گفت: ما ایرانیان با چنگ و دندان باید از تاریخ و تمدن خود نگهداری کنیم و آن را به نسل‌های بعد هدیه دهیم اگر به آینده بی توجه باشیم نسبت به اب و خاک وطنمان ظلم کرده‌ایم.

این بازیگر شناخته شده ایرانی گفت: برای ازدیاد نسل طبیعتاً بسترسازی لازم است و احتیاجات هر زوجی باید از سوی مسئولین برآورده شود و از خدمات پزشکی تا معیشتی همه مهم هستند. از سوی دیگر ازجانب مردم هم باید این از خود گذشتگی صورت بگیرد تنها برپایی یک سری سمینار‌ها و سخنرانی‌ها نمی‌تواند اثرگذار باشد باید گام‌های عملی برداریم تا نسل جوان نیز مسیر را تکمیل کند به قولی از تو حرکت از خدا برکت.

معظمی با ارائه پیشنهاداتی به هنرمندان افزود: در عرصه فیلمسازی، تئاترو سریال سازی کار‌های شایسته و سفارش‌های مناسب می‌تواند مخاطبان را در این عرصه بدون هرگونه شعار زدگی جذب کند، این فعالیت می‌تواند هوشیارانه و هوشمندانه لابلای آثار هنری گنجانده شود.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون