Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم از رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه پنجم بهمن ماه در حالی دنبال شد که در مهمترین دیدار دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند. تیم شهید چمران لارستان توانست در این دیدار با اختلاف ۱۰ گل تیم تاسیسات دریایی را که دوازده هفته پیاپی صدرنشین لیگ بود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لارستانی ها با این امتیاز، به نوعی عنوان قهرمانی لیگ را برای خود مسجل کرده اند.

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی بسیار خوبی بود. از همان دقایق اول بچه های تیم ما با انگیزه و خوب برابر تاسیسات حاضر شدند. ما برای کسب این پیروزی دو هفته تمرینات مداوم و سختی داشتیم. تمام هدف ما برد در این بازی بود چرا که بازی رفت را با اختلاف و پر از حاشیه به تاسیسات واگذار کرده بود و می خواستیم این بازی را ببریم. بعد از دو هفته تمرین خوب با آمادگی به تهران آمدیم و شاگردانم با این برد مزد زحمات شان را گرفتند. 

وی افزود: بازی با تاسیسات هیچ حاشیه ای نداشت. نیمه اول را با سه اختلاف بردیم و در نهایت با ۱۰ گل بیشتر پیروز مسابقه شدیم. با این برد جای هیچ صحبتی نمانده است و باید از تلاش و بازی خوب شاگردانم تشکر کنم. در بازی امروز دولو سرپرست فدراسیون هم در سالن حاضر بودند و بازی را از نزدیک تماشا کردند و به توان بانوان هندبالیست در این رشته پی بردند.

وی در خصوص اینکه آیا شهید چمران لارستان قصد دارد برای سومین سال پیاپی در مسابقات جام باشگاه های آسیا حاضر شود؟»، گفت: ما اسپانسر و حامی خوبی داریم. مطمئن هستم که باشگاه تلاش می کند تا تیم را به این رقابتها اعزام کند. البته هنوز زمان و مکان رقابتهای جام باشگاه های آسیا در بخش زنان در سال آینده معلوم نشده است. احتمالا این رقابتها مهرماه آینده است 

مربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم با همین ترکیب به رقابتهای قهرمانی باشگاه های آسیا برویم. تیم ما تیم خوبی است و ترکیبی از بهترین های تیم ملی در آن قرار دارند.

وی در مورد رقابتهای لیگ برتر هندبال سال جاری هم افزود: لگی خوب و پویایی بود. بازی امروز ما رتبه اول و دوم لیگ را معلوم کرد. ما هفته آینده هم یک بازی با تیم پتروآموت بوشهر داریم.

وی در همین خصوص ادامه داد: تیم های امسال همه خوب بودند. به نظرم من تیم سپاهان شگفتی ساز لیگ بود. این تیم با ترکیبی جوان و با انگیزه در لیگ برتر حاضر شد و حتی توانست تیم تاسیسات را شکست دهد. تیم ذوب آهن اصفهان هم تیم خوبی بود و در رده بالای جدول جای گرفت.

شافعیان در مورد داوری های لیگ برتر هندبال هم گفت: خدا را شکر مشکلی از این بابت نداشتیم. تیم ما به حدی از لحاظ فنی و روانی بالا بود که هیچ بحث در این مورد بوجود نیامد.

مربی هندبال کشورمان پیرامون وضعیت انتخابات فدراسیون هندبال هم گفت: فعلا که نایب رئیس بانوان نداریم. اما شنیده ایم قرار است انتخابات فدراسیون هندبال اسفندماه برگزار شود. امیدواریم هر کسی لیاقت این فدراسیون را دارد در مجمع انتخاب شود. مطمئنا با انتخاب رئیس فدراسیون و در نهایت نایب رئیس فدراسیون در بخش بانوان، برنامه های ما در این بخش بهتر و با هماهنگی بیشتری پیگیری و اجرا می شود.

کد خبر 4523088

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!