Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:43:01 GMT

ترکیه همچنان گذرگاه مهاجران به اروپا است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۳۴۷۴

ترکیه همچنان گذرگاه مهاجران به اروپا است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه ولت ام زونتاگ، شمار مهاجرانی که در سال ۲۰۱۸ میلادی از راه ترکیه به کشورهای اروپایی رسیده اند ۲۰ درصد افزایش داشته است. 

در گزارش منتشر شده از سوی ارگانهای مهاجرتی اروپا آمده است: رشد ۲۰ درصدی ورود مهاجران از مسیر ترکیه به کشورهای اروپایی در حالی صورت گرفته که اتحادیه اروپا در توافق سال ۲۰۱۶ خود با آنکارا خواستار تشدید کنترل مرزی به منظور کاهش ورود مهاجران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمیسیون اروپا نیز در گزارشی اعلام کرده است که بیش از ۵۰ هزار مهاجر در سال ۲۰۱۸ میلادی از ترکیه خود را به اروپا رسانده اند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۷ میلادی حدود ۴۰ هزار مهاجر از ترکیه به اروپا وارد شده اند.

به نوشته این منبع خبری دولت ترکیه هنوز درباره گزارش منتشر شده کمیسیون اروپا واکنشی نشان نداده است.

کد خبر 4523753 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ترکیه کمیسیون اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه خبرنگاران نوشت: علی آبادی درباره صادرات خودرو به آفریقا گفت: در خودرو هر چقدر هم خودمان به خود انتقاد وارد کنیم اما نامدار هستیم زیرا تولیدکننده ایم. پارسال بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو تولید شد و امسال این عدد بیشتر خواهد شد.

علی آبادی تاکید کرد: امروز خودرو تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده بنابراین باید در این حوزه جهش تولید رخ دهد تا خودرو ماهیت سرمایه‌ای خود را از دست دهد و اگر کسی خودرویی خرید در پارکینگ گذاشت بداند که این خودرو دیگر حالت سرمایه برای او ندارد.

وی افزود: هم کشورهای آفریقایی و همسایه و هم برخی از کشورهای اروپایی طالب خرید خودروی ایرانی هستند.

علی آبادی تصریح کرد: واردات و صادرات مکمل هم هستند و حتی اگر به اندازه دنیا هم تولید کنیم باید واردات انجام شود. ما در حوزه خودرو نیاز به تنوع داریم منتهی برای حمایت از ساخت داخل مقرراتی می‌گذاریم. در حوزه خودرو در آستانه رقابت با دنیا باید قرار گیریم نه در رقابت با خودمان. اگر خودمان را به این رقابت‌ها نرسانیم شکست می‌خوریم و همین چیزهایی را که هم داریم از دست می‌دهیم.

وی تاکید کرد: هر کالایی که نتواند صادر شود یعنی برنامه در آن حوزه جامع نیست.

کد خبر 847863 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور