Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی کوچی ظهر شنبه در جریان بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام که با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده تقریباً تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی پیام بنشینند.

وی اضافه کرد: ازلحاظ کیفیت باند، ترمینال‌ها و دیگر مسائل فنی این فرودگاه ظرفیت‌های بالایی دارد، طبیعی است که این فرودگاه ازلحاظ پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی کمک زیادی به اقتصاد کشور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقادداریم همه نیازها و امکانات پروازها در اینجا مهیاست و سازمان هواپیمایی کشور نیز درخواست حمایت جدی از تقویت این فرودگاه به‌عنوان فرودگاه مسافربری دارد.

رضایی کوچی افزود: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز اعتقادداریم که باید از فرودگاه پیام حمایت کنیم. بسیاری از پروازها در ترافیک فرودگاه مهرآباد معطل می‌شوند و باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام‌شده، حمایت شود.

وی در بخش دیگری به سانحه سقوط هواپیمایی بوئینگ ۷۰۷ ارتش در فرودگاه فتح اشاره کرد و گفت: در حال بررسی جعبه سیاه هستیم. آنچه در شرایط فعلی می‌توان گفت این است که خلبان به هر دلیلی باند پیام و فتح را اشتباه گرفته ولی قبل از شنیدن اطلاعات جعبه سیاه نمی‌توان نظری در این مورد داد.

کد خبر 4523938

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه پیام کمیسیون عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت