Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزاد راه یاسوج-شیراز به طول ۱۳۰ کیلومتر در دست مطالعه است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

سیدعبدالمجید نژادصفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: آزاد راه یاسوج-شیراز به طول 130 تا 150 کیلومتر هم اکنون در دست مطالعه بوده و  در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدوارم روزی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم و بزرگ باشیم، عنوان کرد: راهسازی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌ها توسعه در دنیا شناخته شده و بدون حتم بدون توجه به این مولفه مهم راه به جایی نمی‌بریم.

ایران در بخش راه روستایی اول آسیاست/ 3برابر قبل از انقلاب جاده تحویل دادیمهزینه نگهداری جاده‌های استان مرکزی متناسب با حجم تردد در آن نیستپایش تصویری جاده‌های جنوب و شرق کرمان در مقابله با قاچاق ضرورت دارد

نژادصفوی ابراز کرد: بیش از 100 کیلومتر احداث راه چهارخطه در محورهای مختلف استان در دست ساخت داریم و البته قرادادهای جدید دیگری نیز در این زمنیه بزودی با پیمانکاران منعقد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از مناطق استان فاقد جاده خاکی بودند و راه آسفالته خاصی در استان نداشتیم، افزود: هم اکنون 6 هزار کیلومتر جاده در استان وجود دارد که از این میزان 5 هزار و 400 کیلومتر آسفالت است.

نژادصفوی بیان کرد: به طور حتم در صورت اجرایی شدن پروژه آزاد راه یاسوج-شیراز شاهد شاهد کاهش ترفیک جنوب به مرکز کشور، رشد اشتغال، کاهش حوادث جاده‌ای، هزینه درمان و زمان سفر و در مجموع رشد اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران