Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@12:58:21 GMT

جوانی را با یک روغن جادویی تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۷۶۳۶

جوانی را با یک روغن جادویی تجربه کنید

رکنا: برای جوان ماندن پوست صورت این روغن گیاهی را استفاده کنید.

روغن اوکالیپتوس سلول‌های مرده را از بین برده، آلودگی‌های موجود در منافذ پوست را برطرف می‌کند و ساخت کلاژن را افزایش می‌دهد.

 این روز‌ها روغن‌های گیاهی و استفاده درمانی از آنها بسیار رواج پیدا کرده است. هرچند این روغن خوشبو در مغازه‌ها زیاد دیده می‌شود اما خواص آن کمتر برای مردم شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخت اکالیپتوس درخت بومی استرالیا است که در ایران نیز به خوبی رشد می‌کند. روغن اوکالیپتوس که از برگ این درخت گرفته می‌شود، روغنی شفاف و خوشبو است که در محصولات مراقبت از پوست کاربرد دارد. امروز با خواص این روغن آشنا می‌شویم. ایجاد چین و چروک روی پوست به عوامل محیطی و ژنتیکی بستگی دارد. افزایش تولید کلاژن در پوست اما راه مقابله با این مشکل است. روغن اوکالیپتوس سلول‌های مرده را از بین برده، آلودگی‌های موجود در منافذ پوست را برطرف می‌کند و ساخت کلاژن را افزایش می‌دهد. در واقع می‌توان گفت این ماده در خنثی کردن آسیب‌های عوامل محیطی بی‌نظیر است.

مبارزه با آسیب‌های پوستی

آسیب‌های پوستی موجب تورم، خشکی، قرمزی و عفونت پوست می‌شوند. عدم درمان آنها ممکن است منجر به بیماری‌های مزمن پوستی شود. هر چند اغلب چنین بیماری‌هایی واگیردار نیستند، اما برای فرد تبعات فیزیکی و احساسی در پی خواهد داشت. استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی حاوی روغن اوکالیپتوس به خاطر داشتن خواص ضد میکروب، ضد ویروس، ضد تورم و ضد عفونی‌کنندگی به افرادی که دچار مشکلات پوستی‌اند توصیه می‌شود.

پاکسازی پوست

مواد شیمیایی موجود در این روغن به‌عنوان تمیز کننده، روشن‌کننده و پاکسازی‌کننده پوست عمل می‌کنند و همچنین ایمنی سلول‌های پوستی را افزایش می‌دهند. این روغن برای از بین بردن باکتری‌های مضر و عفونت‌های پوستی استفاده می‌شود. خوردن این روغن بسیار مضر است و هنگام استفاده از محصولات حاوی آن، باید مراقب این نکته بود. استفاده از این روغن در دستورهای خانگی انواع کرم‌ها و ماسک‌های پوست به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و تماس مستقیم آن با پوست، آسیب زننده است. روغن اوکالیپتوس پس از پاکسازی و درمان، پوست را از آسیب‌های عوامل محیطی چون آلودگی هوا، دود سیگار و اشعه‌های ماوراء بنفش محافظت می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پوست چین و چروک جوان آسیب مبارزه عکس فیلم تجاوز دختر کشته مدرسه مرد مشهور دستگیر شیطان صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند