Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:18:25 GMT

مطهری: ژاپن مثل آلمانِ اروپا است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۹۳۰۳

مطهری: ژاپن مثل آلمانِ اروپا است

حمید مطهری کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد که ژاپن حریف خطرناکی برای تیم ملی محسوب می‌شود و ایران کار آسانی در این بازی در پیش نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمید مطهری با اشاره به عملکرد تیم ملی در بازی‌های گذشته گفت: در بازی‌های قبلی نمایش خوبی داشتیم و بازی با چین بهترین بازی تیم ملی در ۵ مسابقه قبلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیمی که مارچلو لیپی را روی نیمکت داشت، بهترین عملکرد را داشتیم، این در حالی است که فوتبال چین در این سال‌ها پیشرفت خوبی داشته و از لحاظ سازمان‌دهی به سطح خوبی رسیدند. به قدری خوب بازی کردیم که می‌توانم بگویم از روی چین رد شدیم و کاملاً برتر از حریف بودیم.

بیشتر بخوانید:

سایت ژاپنی: ایران شکست را دوست ندارد

مربی پیشین پیکان و حال حاضر تیم فوتبال نساجی قائمشهر در رابطه با دیدار نیمه‌نهایی برابر ژاپن آن هم در حالی که برخی معتقدند ایران کار سختی در بازی روز دوشنبه نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ژاپن از لحاظ تاکتیکی یک تیم منظم و چشم‌انداز آنها همیشه به ِآینده است. شاید آنها چشم‌نواز بازی نکرده‌اند و شاید خیلی‌ها بر این عقیده باشند که این تیم ضعیف شده اما ژاپن در هر شرایطی یک تیم خطرناک است. ژاپن در آسیا مثل آلمان در اروپا است، حتی آلمان وقتی در بدترین شرایط هم قرار داشته باشد، باز هم تیم خطرناکی است. با تیم خطرناکی روبه‌رو می‌شویم و بازی آسانی در پیش نداریم.

مطهری در مورد شانس ایران برای قهرمانی در این جام عنوان کرد: اگر از ژاپن عبور کنیم شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت. تیم ما در این جام بازی مالکانه را در دستور کار قرار داده و البته تغییراتی چون بازی مستقیم، حمله سریع و … هم در تیم ملی دیده می‌شود. هر وقت هم لازم بود دفاع فشرده انجام دادیم که می‌توان به بازی با عراق اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در این جام تیم ملی قطر هم نمایش خوبی داشت و باید به آقای سانچس سرمربی این تیم تبریک گفت. وی یک مربی آکادمیک است که به‌خوبی روی تیم ملی قطر کار کرد. آنها در هر بازی می‌دانند که چه می‌خواهند.

 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا تیم ملی ایران تیم ملی ژاپن جام ملت های آسیا 2019 حمید مطهری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • یورو رکورد زد