Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@07:23:21 GMT

جاری شدن آب در سی و سه پل تا چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۹۴۹۸

خرداد: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از رهاسازی آب از سد زاینده‌رود برای کشت پاییزه کشاورزان شرق در بامداد هشتم بهمن ماه خبر داد.

حسن ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص زمان دقیق بازگشایی زاینده‌رود، اظهار کرد: با توجه به جلسه صبح امروز (شنبه) ششم بهمن ماه که با حضور کمیته ۱۵ نفره کشاورزان و جهادکشاورزی برگزار شد، مقرر شد بامداد هشتم بهمن ماه خروجی سد زاینده‌رود برای کشت پاییزه کشاورزان اصفهان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حجم خروجی آب از سد برای کشت پاییزه کشاورزان شرق و غرب اصفهان به مدت حداکثر ۲۰ روز در زاینده‌رود جریان خواهد داشت.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به حجم کنونی سد زاینده‌رود، گفت: در حال حاضر ذخیره سد زاینده‌رود ۱۹۰ میلیون مترمکعب است که ورودی سد ۲۵ و خروجی ۸.۵ مترمکعب برثانیه است.

وی افزود: با توجه به خشکی ۱۸ ماهه زاینده‌رود پیش‌بینی می‌شود آب تا حدود ۴۸ ساعت بعد از رهاسازی آب از سد به اصفهان برسد.

ساسانی در خصوص برخی خاک‌برداری در بستر زاینده‌رود، گفت: صنف کشاورزان اصفهان برای تسطیح بستر زاینده‌رود جهت حرکت روانِ آب برای رسیدن به کشاورزان شرق اصفهان در حال انجام است.

برچسب ها: آب منطقه‌ای اصفهان ، زاینده‌رود ، حسن ساسانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: آب منطقه ای اصفهان زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته