Web Analytics Made Easy - Statcounter

در خانواده سلطنتی انگلیس قوانین عجیبی رایج است که طبق معمول مگان مارکل عروس کوچک این خانواده آنها را نقض می‌کند.

به گزارش شریان نیوز، تصاویری که از حضور خانواده سلطنتی در عموم یا مکان‌های سرپوشیده منتشر می‌شود، نکات تعجب‌برانگیزی را در پی دارد که توجه خیلی‌ها را جلب کرده است. برای مثال دیده شده که کیت میدلتون عروس بزرگ خانواده سلطنتی و همسر شاهزاده ویلیام در ملاقات‌های زمستانی خود هرگز پالتویی را که بر تن دارد، درنمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید این موضوع یکی از قوانین عجیب خانواده سلطنتی است که زنان در فصل زمستان اجازه درآوردن پالتوی خود را ندارند.

اما نکته‌ای که باعث تعجب است پایبند بودن کیت میدلتون به این قانون و نقض آن توسط مگان مارکل، عروس کوچک خانواده سلطنتی طبق معمول قوانین این خانواده است. این موضوع در تصاویری که از ملاقات کیت میدلتون و همسرش با خانواده سلطنتی نروژ در زمستان سال گذشته در کاخشان منتشر شد، به وضوح مشخص است. کیت با وجود اینکه میزبان این ملاقات است اما پالتو بر تن دارد. ملکه الیزابت دوم نیز پی به این تفاوت برده و اهمیتی به رفتارهای عروسش نمی‌دهد.

واقعیت این است که شاهزاده هری در صف نشستن بر تخت سلطنت جایگاه ششم را دارد بنابراین بعید به نظر می‌رسد تبدیل به پادشاه شود، در نتیجه او و همسرش در اغلب اوقات قوانین را نادیده می‌گیرند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!

زی‌سان: همه‌چیز از ۱۷ ژانویه آغاز شد که کاخ کنزینگتون ناگهان طی بیانیه‌ای اعلام کرد شاهدخت ولز تحت یک جراحی از پیش تعیین‌شده قرار گرفته است و به دو هفته استراحت در بیمارستان و گذراندن دوران نقاهت سه ماهه در منزل نیاز دارد. کاخ درباره بیماری کیت توضیح دیگری نداد، اما چیزی که در بیانیه توجه رسانه‌ها را جلب کرد عبارت «از پیش تعیین‌شده» بود که با برنامه سفر مشترک کیت و ویلیام به رم در ایتالیا که برای اوایل بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، همخوانی نداشت.

روزنامه دیلی‌میل همان روز ۱۷ ژانویه به سفر این زوج به ایتالیا اشاره کرد و پرسید آیا این سفر که در زمره سفر‌های کاملا رسمی قرار داشت و احتمالا دیدار با پاپ هم بخشی از آن بود، به‌دلیل بیماری کیت لغو خواهد شد یا خیر.

اما ماجرای ناپدید شدن کاترین، شاهدخت ولز واقعا چیست؟ در ادامه این مطلب اخبار مربوط به کیت میدلتون و آنچه از آخرین‌بار که او در انظار عمومی دیده شده تا امروز اتفاق افتاده است را بررسی می‌کنیم.

۲۵ دسامبر ۲۰۲۳؛ آخرین مراسم سلطنتی که کیت در آن حاضر بود

کیت آخرین بار در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) کنار دیگر اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا و هنگام خروج از کلیسای ساندرینگهام میان مردم دیده شد. او کاملا سالم و سرحال به نظر می‌آمد و در ویدیو‌هایی که از این روز منتشر شد، به روال همیشه با مردم گفتگو می‌کرد.

۱۷ ژانویه ۲۰۲۴: بیانیه کاخ کنزینگتون درباره جراحی کیت میدلتون

به ژانویه بازگردیم. کاخ خبر جراحی کیت را اعلام کرده و کیت در بیمارستان بستری است و هیچ خبر جدیدی از وضعیت او منتشر نشده است. در همان روز، کاخ باکینگهام در یک بیانیه غافلگیرکننده اعلام می‌کند که شاه چارلز سوم به دلیل بزرگ شدن پروستات تحت درمان قرار خواهد گرفت.

۲۶ ژانویه: جراحی پروستات شاه چارلز

به گزارش سی‌ان‌ان، کمتر از یک هفته بعد، یعنی ۲۶ ژانویه، شاه چارلز در کلینیک خصوصی لندن، جایی که کیت نیز بستری است، برای جراحی پروستات بستری شد. رسانه‌ها نوشتند که شاه چارلز قبل از جراحی از کیت در بیمارستان عیادت کرده بود.

۲۹ ژانویه: ترخیص شاه چارلز و کیت میدلتون از بیمارستان

جراحی شاه از نوع اصلاحی بود و او سه روز بعد یعنی دوشنبه ۲۹ ژانویه از بیمارستان مرخص شد. چند ساعت قبل از ترخیص شاه چارلز، کیت نیز پس از ۱۳ روز بستری بودن، از بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهتش را در خانه بگذراند.

نکته‌ای که درباره بستری شدن این دو عضو ارشد خانواده سلطنتی بریتانیا در بیمارستان مطرح است، نحوه برخورد اطرافیان است. در حالی که ملکه کامیلا روز نخست از صبح تا شب با شاه چارلز در بیمارستان بود و در روز‌های بعد نیز هر روز به او سر می‌زد، ویلیام تنها یک بار در راه بازگشت از بیمارستان و عیادت کیت میدلتون دیده شد. البته نشریه «سلام!» (! Hello) در گزارشی که روز ۲۷ ژانویه منتشر کرد، نوشت که ویلیام هر روز به کیت در بیمارستان سر زده، اما تنها گزارش مصور از حضور ویلیام در کلینیک لندن، به ۱۸ ژانویه برمی‌گردد.

ترخیص از بیمارستان این دو نفر نیز کاملا متفاوت بود. شاه چارلز و ملکه کامیلا در میانه روز، از در اصلی بیمارستان و در حالی خارج شدند که برای خبرنگاران دست تکان دادند، اما هیچ‌کس کیت را هنگام خروج از بیمارستان ندید و تنها تصاویری از عبور چند خودرو مشکی از بیمارستان به خارج از آن ضبط شد. به این ترتیب از آخرین باری که کیت دیده شده است، ۳۵ روز گذشت.

۵ فوریه ۲۰۲۴: اعلام خبر ابتلای شاه چارلز به سرطان

پس از ترخیص چارلز سوم و کیت از بیمارستان، اوضاع رو به آرام شدن بود که بیانیه جدید کاخ باکینگهام در ۵ فوریه توجه‌ها را به خانواده سلطنتی بازگرداند: شاه چارلز سوم به نوعی سرطان، که نوع آن اعلام نشد، مبتلا شده است و تحت درمان قرار می‌گیرد.

۲۷ فوریه ۲۰۲۴: ویلیام در مراسم یادبود پدرخوانده‌اش حاضر نشد

ویلیام ۲۷ فوریه از شرکت در مراسم یادبود پدرخوانده‌اش، کنستانتین، شاه یونان، به دلیل مسائل شخصی انصراف داد. اگرچه سی‌ان‌ان به نقل از منابع ناشناس نوشت که بین لغو حضور ویلیام و سلامتی شاهدخت ارتباطی وجود ندارد، این موضوع به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.

۲۹ فوریه ۲۰۲۴: بیانیه جدید کاخ کنزینگتون و تاکید بر اطلاعات قبلی

کاخ کنزینگتون ۲۹ فوریه در مقابل حجم شایعات تسلیم شد و در بیانیه‌ای اعلام کرد که از همان ابتدا می‌دانستند که شاهدخت تا قبل از عید پاک از منزل خارج نخواهد شد و کاخ کنزینگتون فقط زمانی که خبر جدیدی باشد، اطلاعات را به‌روز خواهد کرد. در این بیانیه، حال کیت میدلتون خوب توصیف شد.

۴ مارس ۲۰۲۴: یک عکاس پاپاراتزی در اطراف کاخ وینزر از کیت میدلتون در خودرو عکس گرفت

نشریه «تی‌ام‌زد» تصویر بی‌کیفیتی از کیت میدلتون و مادرش را در حال رانندگی با اتومبیل آئودی در اطراف کاخ وینزر منتشر کرد.

۱۰ مارس ۲۰۲۴: شاهزاده و شاهدخت ولز به مناسبت روز مادر در بریتانیا عکسی منتشر کردند

تا اینجا ۷۵ روز است که از کیت خبری نیست. شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون به مناسبت روز مادر، تصویری از شاهدخت به همراه سه فرزندش را در حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. به گفته کاخ، ویلیام این عکس را یک هفته قبل در وینزر گرفته بود. اما درحالی‌که این عکس قرار بود به شایعات پایان دهد، تنها ساعاتی بعد، به دلیل نگرانی از «دستکاری دیجیتالی»، از سرویس چند خبرگزاری عکس از جمله رویترز، آسوشیتدپرس، گتی ایمیجز و خبرگزاری فرانسه حذف شد.

این نگرانی بجا بود؛ زیرا دست چپ شاهدخت شارلوت با آستین ژاکتش مطابقت نداشت، زیپ کت کیت نامرتب بود و برخی از اعضای بدن از جمله زانو و دستی که دور کمر لویی بود، به طرز ناخوشایندی تار شده بودند و به این ترتیب حدس و گمان‌ها و انواع تئوری‌های توطئه به اوج رسیدند.

ماجرای این عکس ادیت‌شده چیزی نبود که بتوان به‌سادگی از آن عبور کرد. چنانچه فیل چتویند، مدیر اخبار جهانی خبرگزاری فرانسه، در برنامه رادیو ۴ بی‌بی‌سی به راس اتکینز گفت که پس از انتشار این عکس، کاخ کنزینگتون دیگر برای این خبرگزاری یک «منبع قابل‌اعتماد» نیست. او در واکنش به «اعلامیه حذف» (kill notice) عکس مذکور ازسوی خبرگزاری فرانسه، آسوشیتدپرس و دیگر خبرگزاری‌ها، توضیح داد که این یک «کار بزرگ» و حرکت نادری است که شاید سالی یک بار اتفاق بیفتد

به گفته چتویند، این خبرگزاری از کاخ کنیزینگتون خواسته عکس یا عکس‌های اصلی و ادیت‌نشده را در اختیارشان قرار دهد؛ اما این درخواستی بود که کاخ همچنان آن را بی‌پاسخ گذاشته است.

۱۱ مارس: کیت میدلتون در شبکه‌های اجتماعی بابت دستکاری عکس عذرخواهی کرد

صبح روز بعد، کیت میدلتون سعی کرد این رسوایی را در حساب‌های رسمی خانواده توضیح دهد. او در «ایکس» (X توییتر سابق) و بخش روایتگر (استوری) اینستاگرام نوشت: «مثل بسیاری از عکاس‌های مبتدی، من هم گاهی اوقات ادیت عکس‌ها را تجربه می‌کنم. من می‌خواهم بابت هرگونه سردرگمی که عکس خانوادگی که ما روز گذشته منتشر کردیم، ایجاد کرده است، عذرخواهی کنم.» این متن با حرف سی (C) امضا شده بود که به کیت میدلتون اشاره دارد.

اما این عذرخواهی تنها تیر خلاصی بر وضعیت پیچیده کیت میدلتون شد؛ حالا بازار شایعات درباره شاهدخت ولز به اوج رسیده و تئوری‌های زیادی درباره آن مطرح شده است که به‌راحتی نمی‌توان صحت و سقم آنها را دریافت. تنها راه‌حل موجود پیگیری اخبار از مبادی رسمی است تا ببینیم در خانواده سلطنتی بریتانیا دقیقا چه اتفاقی در حال وقوع است.

tags # انگلیس ، کیت میدلتون سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • گلایه اروپایی‌ها از قانون هوش مصنوعی: تلخ به کام ما، شیرین به کام چین و آمریکا!
  • هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!
  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • ۷۰ قانون مخل کسب و کار و تولید در استان اردبیل شناسایی شد‌
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف و نهی از منکر
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟
  • گزارش «عبود» از شمال نوار غزه/ قانون جنگل از قوانین بشری بهتر است
  • قوانین و اساسنامه مناطق آزاد مانع اتصال به درگاه ملی مجوزها