Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر ایلام گفت: کارگری که بر اثر ریزش کانال فاضلاب شهر سرابله (شهرک کارخانه سیمان) در عمق چهار متری گرفتار شده بود توسط نیروهای این جمعیت نجات یافت.

یونس میرزایی گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر ایلام (eoc) مبنی بر گرفتار شدن یک کارگر در داخل کانال فاضلاب شهری 2 تیم آوار برداری از شهرستان چرداول به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه کارگر گرفتار شده در درون کانال با حضور سریع و به موقع تیم آوار جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول با استفاده از ست سبک نجات (sos) جان او را نجات و تحویل نیروهای اورژانس داده شد.
شهر سرابله مرکز شهرستان 65 هزار نفری چرداول در استان ایلام است.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)