Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی، درباره سطح برگزاری سی و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اندیمشک به خبرنگار برنا گفت: این مسابقات چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار شد. هدف از برگزاری این رقابت‌ها ارزیابی کادر فنی در مورد کشتی گیران بود که خوشبختانه نتیجه هم حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه میزبانی اندیمشک نیز بسیار خوب بود. استقبال خوبی هم از طرف هموطنان عزیزمان صورت گرفته بود که باعث جذابیت مسابقات بود.

وی ادامه داد: علاوه برمردم عزیز مسئولین این میزبانی نیز همکاری خوبی با ما داشتند و تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم را فراهم کرده بودند. خوشحالیم که اندیمشک به عنوان قطب کشتی فرنگی کشور صاحب سالن و امکاناتی است که می‌تواند میزبانی این نوع مسابقات را بر عهده بگیرد. در کنار همه این مسائل حضور آقای سلطانی‌فر نیز در مراسم افتتاحیه این مسابقات باعث دلگرمی برای خانواده کشتی بود.

بنی‌تمیم درمورد حضور پر قدرت تیم ملی در مسابقات جهانی قزاقستان نیز یادآورشد: تمام هم و غم ما در حال حاضر حضور موفق در اکثر مسابقات پیش‌رو است. ولی با توجه  نزدیک شدن به مسابقات مهمی مانند المپیک عملی کردن این اهداف کمی دشوار است اما دور از ذهن نیست.  

سرپرست فدراسیون کشتی در مورد دیدار با سفیر کوبا گفت: امروز سفیر کوبا در محل فدراسیون کشتی حاضر شد و قرار شد جلسه بین این دو فدراسیون و سفیران این دو کشور برگزار شود تا بتوانیم زمینه همکاری‌های لازم  در خصوص برگزاری اردوهای مشترک و مسابقات را انجام دهیم.

وی در پایان در خصوص عدم حضور تیم‌های اصلی کشورهای حاضر در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی گفت: این موضوع مربوط به کادر فنی و فدراسیون کشورهاست که چه ورزشکاری برای چه مسابقاتی بفرستند و قطعا ما هیچ دخالتی در این زمینه نمی‌کنیم. با توجه به نزدیک شدن به المپیک 2020 این اتفاق کمی طبیعی است ولی بنده این گفته را تایید نمی‌کنم چرا که این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و  کشتی‌گیران خوبی در این رویداد حاضر بودند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی برنا حمید بنی تمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود