Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تیم ملی شانس اول قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 محسوب می‌شود.

طرفداری-مهدی پاشازاده، پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه بازی فردا با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 گفت:

خوشبختانه شرایط تیم ملی عالی است و ایران از لحاظ سبک بازی و نتیجه‌گیری، عملکرد خوبی تا اینجای جام داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله مهم انگیزه و روحیه بالایی است که بازیکنان دارند و امیدوارم با پیروزی در دو بازی دیگر، قهرمان این مسابقات شویم. شانس زیادی برای عبور از ژاپن و قهرمانی در آسیا داریم و ایران از لحاظ فنی بهترین تیم در این مسابقات است.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت:

بازی با ژاپن  یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود چون بازیکنان ژاپن در سطحی حرفه‌ای بازی می‌کنند و کیفیت فنی خوبی دارند. آنها معمولا در جام ملت‌ها جوان‌گرایی می‌کنند و نگاهشان به آینده است. تیم ملی ایران از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار دارد و شانس ما برای عبور از ژاپن زیاد است.

پاشازاده در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی باید بعد از جام ملت‌ها، همکاری‌اش را با کی‌روش ادامه دهد یا خیر خاطرنشان کرد:

کی‌روش با فوتبال ایران و فرهنگ ما آشنایی کامل دارد و در این سال‌ها هم تلاش کرد کارش را به بهترین شکل انجام دهد. اینکه بعد از پایان مسابقات چه تصمیمی توسط این مربی یا فدراسیون گرفته خواهد شد، مشخص نیست ولی اعتقاد من این است که تیم ملی از ماندن کی‌روش ضرر نخواهد کرد. اگر این مربی برود چه کسی را می خواهیم جانشین کی‌روش کنیم؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت