Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مدير کل بنياد شهيد و ايثارگران استان مازندران از افتتاح 19 گلزار شهيد ساماندهي شده در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در مازندران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، نشست شوراي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت استان مازندران روز شنبه 6 بهمن ماه با حضور هدايت مظلومي مدير کل بنياد مازندران، ياوند عباسي مشاور وزير كشور در امور ايثارگران، مديران و نمايندگان دستگاه هاي عضو اين شورا در استانداري مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظلومي در اين نشست گفت: نقش ارزنده شهداي عزيز در آسايش و امنيت جامعه مهم بوده و زنده نگه داشتن ياد شهدا در جامعه رسالت همه مسئولين است.
مدير کل بنياد شهيد و ايثارگران مازندران از افتتاح 19 گلزار شهيد ساماندهي شده در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در مازندران خبر داد و گفت: همچنين جشن تولد شهدا با حضور خانواده هاي آنها در گلزار شهدا برگزار مي شود.
وي بيان کرد: بر اساس برنامه هاي مدون و با هماهنگي استانداري، بنا شد از 12 بهمن تا 22 اسفند به مدت 40 روز با محوريت 40 سالگي پيروزي انقلاب از 22 هزار خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان استان ديدار کنيم.
وي عطر افشاني گلزار شهدا، برگزاري تئاتر خياباني و يادواره 80 شهيد انقلاب را از ديگر برنامه هاي محوري بنياد در ايام دهه فجر است.
وي گفت: همه ما به شهدا بدهكار هستيم و بايد دين خود را در قبال از خودگذشتگي و مجاهدت اين عزيزان ادا كنيم و در حل مشكلات خانواده آن عزيزان پيشقدم باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهي گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام