Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: سعی ما بر این است که تا سال ۹۸ ساماندهی گلزار شهدا به اتمام برسد.

سیدحسین نازاریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره ساماندهی گلزار شهدای استان لرستان بیان کرد: ۶۱۵ گلزار در استان وجود دارد که ۶ هزار و ۳۰۲ شهید گلگون کف در آنها خاکسپاری شده‌اند. تاکنون ۴۴۸ گلزار استان که شامل پنج هزار و ۵۰۱ مزار بوده ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: ۱۳ درصد گلزار شهدای استان ساماندهی نشده است که با توجه به بودجه اختصاصی قرارداد ۱۵۰ مزار برای امسال منعقد شده که ساماندهی شوند. سعی ما بر این است که تا سال ۹۸ ساماندهی گلزار شهدا به اتمام برسد. طی دو سال گذشته نسبت به سنوات قبل ساماندهی گلزار بهتر شده است و بر اساس اِلمان یکدست می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: متأسفانه در گلزار خرم‌آباد با مشکل روبرو هستیم چرا که فاز یک و دو گلزار شهدای خرم‌آباد را شهرداری تحویل نمی‌گیرد. بر اساس قانون مرمت و نگهداری گلزار بر عهده شهرداری است اما متأسفانه شهرداری خرم‌آباد این کار را انجام نمی‌دهد.

نازاریان یادآور شد: شکل ظاهری گلزارها تغییر کرده و نیازمند مرمت هستند که شهرداری این کار را انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساماندهی گلزار شهدا گلزار شهدا لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد