Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر ادامه معافیت اماکن عمومی و مذهبی تهران از پرداخت عوارض پسماند رأی دادند.

 شهربانو امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره لایحه اخذ عوارض از اماکن عمومی و مذهبی پایتخت، گفت‌: مساجد و هیأت‌های مذهبی به بنگاه‌های تجاری تبدیل شده‌اند و پرداخت عوارض آنها باید مشابه اماکن تجاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رسولی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با این پیشنهاد، گفت‌: وضع عوارض پسماند برای اماکن مذهبی منطقی نیست و این اماکن غیر از مناسبت‌های خاص تولید پسماند دیگری ندارند.

وی با بیان این که امکان دریافت عوارض از این اماکن ممکن نیست، در این باره افزود: از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد بالادستی این اماکن را از پرداخت هزینه‌های خدماتی نیز معاف کرده است.

رسولی تاکید کرد: شورای پنجم بر خلاف دوره آقای احمدی نژاد که به این اماکن پول می‌داد عمل نکند و بهتر است با رعایت حد وسط از وضع مقرراتی که قابلیت اجرا ندارد پرهیز کند.

مجید فراهانی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با این پیشنهاد تاکید کرد: از آ ن جایی که فرهنگسازی از مدارس و اماکن مذهبی آغاز می‌شود. بنابراین با حذف این اماکن از پرداخت عوارض نشان می‌دهیم که ایجاد پسماند هیچ هزینه‌ای در بر ندارد.

به گزارش ایسنا، این پیشنهاد در غالب لایحه چگونگی اخذ عوارض پسماند بررسی شد که کلیات این لایحه با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

بر اساس این لایحه محاسبه نرخ بهای خدمات پسماند که به مدت دو سال ثابت باقی مانده بود برای سال آینده اصلاح خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی