Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@17:44:39 GMT

معمای «تماس‌های مشکوک» خدمه سانچی!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۰۶۲۰

به گزارش جهان نيوز، تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آنها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آنها را تقویت می‌کند!
  نزدیك به 13 ماه پس از سانحه برای نفتکش سانچی، تماس‌های مشكوك از شرق آسیا با خانواده خدمه كشتی، امید به زنده بودن آنها را در دل خانواده‌ها بیشتر كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است كه پیش از این در گزارش‌های رسمی اعلام شده بود خدمه سانچی بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در كشتی و انتشار گاز سمی جان باخته و به شهادت رسیده‌اند. از سوی دیگر خانواده 12 نفر از خدمه با اشاره به چهار دلیل اعلام كرده‌اند، فرزندان آنها زنده هستند. یکی از افرادی که مسوول پیگیری این سانحه است به جام جم گفت: گزارش سانحه اردیبهشت ماه از سوی تیم های کارشناسی اعلام شد که بر اساس آن گزارش تمام خدمه جان باخته بودند. این گزارش کارشناسی است و بر اساس مستندات تهیه شده است. وی درباره تماس با خانواده خدمه از خارج از کشور گفت: ما احتمال می‌دهیم تعیین مژدگانی از سوی خانواده تعدادی از خدمه سانچی، عاملی برای ترغیب افراد برای تماس بوده است . نمی توان با استناد به تماس از خارج از کشور احتمال زنده بودن خدمه را مطرح کرد. ما هم از زنده بودن آنها خوشحال می شویم اما باید منطقی و با توجه به مستندات به موضوع نگاه کرد.

منبع: جام جم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران بایکدیگر دیدار کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان

ورزشگاه: آزادی تهران - با حضور بیشتر از ۶۰ هزار هوادار

کوبل‌داوری: بیژن حیدری (داور وسط)، فرهاد مروجی (کمک‌داور اول)، علی‌اکبر نوری (کمک‌داور دوم)، علی صفایی (داور چهارم) و رضا سخندان (ناظر داوری)

گلزنان:

کارت‌زرد:

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: اوسمار لی‌اولیورا

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مانوئل مورایس

شرح بازی:

شرح گل‌ها:

نکات ویژه:

کد خبر 749855

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • چرا بی‌بی‌سی آبرو و اعتبارش را به حراج گذاشت؟
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • معمای اتوبان
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو