Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:36:35 GMT

لیگ جهانی کاراته؛ گنج‌زاده صاحب مدال برنز شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۰۸۹۱

لیگ جهانی کاراته؛ گنج‌زاده صاحب مدال برنز شد

مدال برنز سنگین وزن اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 به سجاد گنج‌زاده رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سجاد گنج‌زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم با غلبه 2 بر صفر بر طاها طارق محمود، دارنده طلا نوجوانان جهان در دیدار فینال، به مدال برنز این وزن رسید.  

او که پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه 2 بر صفر رائول سانتانرلی از ایتالیا را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با نتیجه 2 بر صفر از سد دایکی آندو از ژاپن گذشت. در ادامه موفق شد 2 بر صفر آنجلو وسیچ از کرواسی را شکست دهد. گنج زاده در نیمه نهایی 4 بر 2 نتیجه را به گوگیتا آرکانیا از گرجستان واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.



ذبیح الله پورشیب نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم کشورمان، در دیدار رده‌بندی مقابل ریکیتو شیمادا از ژاپن دارنده طلا جوانان جهان و برنز آسیایی 2017 قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند. پورشیب دور اول یک بر صفر نتیجه را به آنتون ایساکو از بلاروس واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

 

او در این گروه ابتدا 4 بر صفر دنیس دنیسنکو از روسیه را مغلوب کرد. سپس 2 بر صفر تورگوت حسنوف از آذربایجان را برد. در سومین دیدار با نتیجه 2 بر یک ریوتارو آراگا ژاپنی و دارنده یک طلا و 2 نقره جهان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.



حمیده عباسعلی کاراته‌کای وزن مثبت 68کیلوگرم تیم ملی بانوان در مسابقه رده بندی مقابل آیاکا ساتیو از ژاپن دارنده طلا امیدهای جهان یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نرسید. عباسعلی در مبارزات روز گذشته خود ابتدا با نتیجه 8 بر 3 والریا اچور از اکوادور را شکست داد. در ادامه با نتیجه 2 بر صفر لائورا پالاسیو گونزالو از اسپانیا را برد. سپس یک بر صفر آناماریا سلنبوخاس حریفی از کرواسی را مغلوب کرد.

 

او در چهارمین مبارزه 2 بر صفر از سد الینی گاتزیالدو از یونان و دارنده عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی جهان به برتری رسیدو به نیمه‌نهایی رفت. عباسعلی در نیمه نهایی مقابل آیومی یوکوزا ژاپنی دارنده طلا و نقره جهان 3 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

 

کاراته سجاد گنج زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته سجاد گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد

علی شیرآقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر به ارزیابی خود از عملکرد ووشو کاران در مسابقات انتخابی جام جهانی اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم صدور روادید برای تیم ملی ووشو کشورمان، ووشوکاران ایران شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان تگزاس آمریکا را از دست دادند. تیم ملی کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جهان، با کارشکنی آمریکا موفق به حضور در آن رویداد نشد و به طبع شانس حضور در جام ‎جهانی ووشو را هم از دست داد. به همین دلیل برای نخستین بار مسابقاتی تحت عنوان انتخابی جام‌جهانی، توسط فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد که تیم ۵ نفره ساندای مردان ایران با لطف خدا با کسب برتری مقابل تمام حریفان به مدال طلا دست یافتند و جواز حضور در پیکارهای جام جهانی استرالیا را کسب کردند.

شیرآقایی یادآور شد: این مسابقات با حضور ۳۸ تیم و ۳۰۰ شرکت کننده به میزبانی شهر «جیانگ‌یین» چین برگزار شد. تمام کشورهای مدعی در بخش ساندا در این رویداد حضور بهم رسانده بودند. سانداکاران کشورمان موفق شدند در این رویداد با شایستگی تمام به حق ضایع شده خود در پیکارهای آمریکا، دست یابند.

وی با اشاره به برتری سهیل موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان مقابل ورزشکار چینی، خاطرنشان کرد: نفر اول تیم ملی کشورمان در این وزن یوسف صبری دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بود که به دلیل آسیب دیدگی، شانس حضور در این پیکارها را از دست داد. این امر باعث شد، با صلاحدید کادر فنی و فدراسیون ووشو این فرصت در اختیار سهیل موسوی جوان ۱۸ ساله کشورمان قرار بگیرد. این جوان که مدال طلای جوانان جهان در سال ۲۰۲۲ را در کارنامه دارد، به تازگی وارد رده سنی بزرگسالان شده است. او پس از برتری مقابل حریف مراکشی خود در دور نخست مسابقات که اتفاقاً دارنده مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۹ بود، راهی مرحله دوم شد. موسوی در دیدار دوم به مصاف حریفی از ترکیه رفت و در همان راند نخست با امتیاز عالی نتیجه را به سود خود پایان داد به دیدار پایانی صعود کرد. نماینده کشورمان در مبارزه نهایی با عملکردی چشمگیر در دو ۲ راند متوالی از سد حریف چینی خود عبور کرد و به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

سرمربی تیم ملی ووشو ایران گفت: علی خورشیدی، محمدرضا ریگی و معین تقوی هم در اوزان خود با نمایشی خوب مقابل تمامی حریفانشان به برتری دست یافتند و صاحب مدال طلا شدند.

شیرآقایی با اشاره به کسب مدال طلا توسط محسن محمد سیفی سرگروه تیم ملی کشورمان تصریح کرد: سیفی با اقتدار کامل در تمامی مبارزات خود توانست حریفان را شکست داده و به مدال طلا دست یابد. این ورزشکار کشورمان در دیدار نهایی به مصاف حریفی از کره‌جنوبی رفت که پیش‌تر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با آن دیدار کرده بود و مجدداً آمادگی خود را با برتری قاطع در دیدار نهایی، به رخ حریفان کشید.

وی در خصوص کیفیت برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی گفت: چینی‌ها همواره در برگزاری رویدادهای ورزشی، در جهان زبانزد هستند. انتخابی جام‌جهانی هم از این حیث مستثنی نبود. مسابقات فوق به درخواست فدراسیون ووشو ایران برگزار شد که این نشان از مدیریت توانمند و دیپلماسی بین‌المللی موفق کشورمان دارد. جا دارد از امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو قدردانی کنم.

کد خبر 6089587

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی