Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@19:21:45 GMT

راز «تماس‌های مشکوک» خدمه سانچی!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۱۸۰۲

راز «تماس‌های مشکوک» خدمه سانچی!

به گزارش جهان نیوز، تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آن‌ها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آن‌ها را تقویت می‌کند! به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آن‌ها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آن‌ها را تقویت می‌کند!

نزدیک به ۱۳ ماه پس از سانحه برای نفتکش سانچی، تماس‌های مشکوک از شرق آسیا با خانواده خدمه کشتی، امید به زنده بودن آن‌ها را در دل خانواده‌ها بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این در گزارش‌های رسمی اعلام شده بود خدمه سانچی بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در کشتی و انتشار گاز سمی جان باخته و به شهادت رسیده‌اند. از سوی دیگر خانواده ۱۲ نفر از خدمه با اشاره به چهار دلیل اعلام کرده‌اند، فرزندان آن‌ها زنده هستند. یکی از افرادی که مسوول پیگیری این سانحه است به جام جم گفت: گزارش سانحه اردیبهشت ماه از سوی تیم‌های کارشناسی اعلام شد که بر اساس آن گزارش تمام خدمه جان باخته بودند. این گزارش کارشناسی است و بر اساس مستندات تهیه شده است. وی درباره تماس با خانواده خدمه از خارج از کشور گفت: ما احتمال می‌دهیم تعیین مژدگانی از سوی خانواده تعدادی از خدمه سانچی، عاملی برای ترغیب افراد برای تماس بوده است. نمی‌توان با استناد به تماس از خارج از کشور احتمال زنده بودن خدمه را مطرح کرد. ما هم از زنده بودن آن‌ها خوشحال می‌شویم، اما باید منطقی و با توجه به مستندات به موضوع نگاه کرد.

منبع: جام جم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خدمه سانچی کشتی سانچی تیم کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر دو تیم تراکتور و استقلال امروز چهارشنبه _ دوازدهم اردیبهشت_ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز چهارشنبه _ دوازدهم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: پیام حیدری

اخطار:

اخراج:

گل‌ها:

شرح گل‌ها:

ترکیب تیم تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب تیم استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ماشاریپوف، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

شرح بازی:

دقایق حساس:

نکات ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 749803

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • چرا بی‌بی‌سی آبرو و اعتبارش را به حراج گذاشت؟
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو