Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالغیط به تشریح موضع اتحادیه عرب در قبال بحران سوریه از جمله تصمیمات اتخاذ شده علیه این کشور از سال 2011(تعلیق عضویت در اتحادیه عرب) و تماس‌هایی پرداخت که اخیرا میان اعضای اتحادیه عرب در این زمینه صورت گرفت، و  بر محوریت نقش اتحادیه عرب در تعامل با بحران سوریه به عنوان اینکه در نهایت مربوط به یک کشور عربی است، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل اتحادیه عرب بر اهمیت تلاش برای توقف دخالت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد و گفت این دخالت‌ها، پیامدها و تاثیرات منفی بر مسیر حل بحران سوریه دارد و نقش اصلی را در طولانی کردن مدت بحران این کشور دارد.

وی درعین حال بر ادامه فعالیت برای ریشه‌کنی خطر تروریسم در سوریه به طوری که تضمین کننده نابودی کامل آن باشد، تاکید کرد.

کشف مهمات و موشک‌های آمریکایی از مناطق آزاد شده از اشغال تروریسم در سوریه

خبر دیگر اینکه خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش داد در جریان عملیات پاکسازی در مناطقی که ارتش عربی سوریه از اشغال تروریسم آزاد کرد، مقادیری مهمات و انواع سلاح‌ها از جمله موشک‌های تاو آمریکایی از سلاح‌های به جا مانده از گروه‌های تروریستی در حومه درعا، دمشق و حمص کشف و ضبط شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه اتحادیه عرب بحران سوریه تروریسم مناطق آزاد کشف و ضبط اتحادیه عرب بحران سوریه سازمان ملل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است