Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:33:41 GMT

ملاقات مثلث مرگبار ذوب‌آهن در شهرقدس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۳۲۴۷

ملاقات مثلث مرگبار ذوب‌آهن در شهرقدس

محمدقاضی، محمدرضا خلعتبری و قاسم حدادی فر امروز و پس از سال ها بار دیگر در کنار یکدیگر دیده شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن ظهر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهر قدس به مصاف شاگردان حسین فرکی رفت؛ این دیدار در پایان با تساوی بدون گل همراه شد.


این دیدار تدارکاتی فرصتی شد تا سه بازیکن تاثیرگذار سبزپوشان اصفهانی که موفق شده بودند، نقشی تاثیرگذار در این تیم برای کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا در سال 2010 داشته باشند، بار دیگر یکدیگر را ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سالی که ذوب آهن با منصور ابراهیم زاده موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا شد، محمد قاضی مهاجم فعلی پیکانی ها دوران اوج خود را پشت سر می گذاشت؛ جایی که محمدرضا خلعتبری خرید جدید ذوب آهن که پس از سال ها به این بازگشته را پشت سر خود می دید و قاسم حدادی فر هم در بهترین سال های دوران فوتبالی خود بود.


این سه بازیکن امروز پس از سال ها در ورزشگاه شهدای شهر قدس همدیگر را ملاقات کردند تا خطرات 9 سال پیش برای آنها زنده شود. جالب اینکه مجید صالح دستیار منصور ابراهیم زاده هم امروز به عنوان دستیار حسین فرکی مربی پیکان جمع این سه نفر را جمع کرده بود.

محمد قاضی قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان محمدرضا خلعتبری پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد قاضی قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان محمدرضا خلعتبری پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم) سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)