Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@23:30:48 GMT

زمان اتمام پروژه‌های مسکن مهر اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۷۴۶۷

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر اردبیل دارد و تا پایان سال آینده پرونده مساکن مهر معارض‌دار بسته می‌شود و با جدیت پیگیر این امر هستیم تا پرونده این مسکن مهر بسته شود.

وی با اشاره به این‌که دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد افزود: از این تعداد دو میلیون مسکن ساخته شده و مابقی نیز در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: اتمام پروژه‌های مسکن مهر برای وزارت راه و شهرسازی اهمیت بسیاری دارد و درصدد هستیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم تا دغدغه و نگرانی صاحبان مسکن مهر به اتمام برسد.

مهرآبادی بیان کرد: در حال حاضر 200 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل باقی مانده است و تا پایان سال آینده تحویل داده می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های مسکن مهر اولویت اساسی است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته تا صاحبان مسکن مهر دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: سهم استان اردبیل از مسکن مهر بیش از 46 هزار مورد بود که تنها 800 مورد از مسکن مهر اردبیل باقی مانده و تا  شهریور سال آینده بقیه به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرآبادی از برنامه‌ریزی برای احداث 6 باب مدرسه در شهرک‌های جدید التاسیس خبر داد و ادامه داد: این امر می‌تواند گام بزرگی در برطرف کردن دغدغه‌های آموزشی خانواده‌ها بردارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است