Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:49:02 GMT

ترامپ: تعطیلی دوباره دولت فدرال یک گزینه است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۸۵۶۷

ترامپ: تعطیلی دوباره دولت فدرال یک گزینه است

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال گفت، معتقد است با اینکه فرصت‌هایی برای دستیابی به توافق جدید پیش از تعطیلی دوباره دولت فدرال وجود دارد اما فقدان اعتبار در کمتر از سه هفته کمتر از ۵۰ درصد است. بنابراین او معتقد است، تعطیلی دوباره دولت "قطعاً یک گزینه" است.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، اظهارات ترامپ چند روز پس از پایان بلندترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقی که ترامپ جمعه گذشته به امضا رساند و به صورت موقت به تعطیلی دولت پایان داد، هیچ اعتبار جدیدی برای ساخت دیوار مرزی جنجالی اختصاص نداد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در پاسخ به پرسش وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه آیا اعتبار کمتر از ۵.۷ میلیارد دلار برای ساخت دیوار را می‌پذیرد، گفت: شک دارم. باید این کار را درست انجام دهم.

ترامپ در ادامه تاکید کرد، تردید دارد با دریافت حق شهروندی برای مهاجران بدون اوراق هویتی که در زمان کودکی به صورت غیر قانونی به آمریکا منتقل شدند، در ازای اعتبار برای ساخت دیوار مرزی جدید موافقت کند. او تاکید کرد: این مساله‌ای جداگانه است و باید در زمانی دیگر به صورت جداگانه مورد رسیدگی قرار بگیرد.

این در حالیست که ترامپ هفته گذشته پیشنهاد حفاظت موقت از برخی مهاجران بدون اوراق هویتی را به ازای ۵.۷ میلیارد دلار بودجه برای دیوارش پیشنهاد داد اما دموکرات‌ها به سرعت این پیشنهاد را رد کردند. ترامپ در پاسخ به اینکه چه نوع مانعی در مرز جنوبی آمریکا با مکزیک مورد قبول است، گفت: باید ببینم! چیزی که بتواند جلوی مجرمان، باندها، قاچاقچیان انسان و قاچاق مواد مخدر را بگیرد. من برای همه چیز آماده‌ام اما تنها چیزی که اثرگذار خواهد بود یک مانع فیزیکی قوی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ دولت فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵