Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر ارشد سیاسی مستقر در آمریکا پیش بینی می‌کند که دونالد ترامپ بر سر مساله دیوار مرزی مکزیک حالت فوق العاده ملی اعلام خواهد کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

"جیم دین" سردبیر وبگاه "وترانزتودی" و تحلیلگر ارشد سیاسی مستقر در شهر آتلانتای آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: اگر دموکرات ها نتوانند با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به توافق نهایی دست یابند، وی احتمالا به خاطر ساخت دیوار مرزی مکزیک، حالت فوق العاده ملی اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اگر دموکرات‌ها و ترامپ نتوانند بر سر یک توافق از طریق مذاکره به جمع بندی نهایی برسند، تصور می کنم رئیس جمهور آمریکا در مسیر اعلام وضعیت فوق العاده ملی حرکت خواهد کرد با این ادعا که دموکرات‌ها حاضر به سازش نشده‌اند.

این تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: دیوار مرزی به یک فوتبال سیاسی تبدیل شده است. ترامپ می خواهد نشان دهد که به وعده های انتخاباتی خود پایبند است و قصد دارد کمپین انتخاباتی 2020 میلادی خود را با تبلیغات گسترده درباره این موضوع آغاز کند. ولی دموکرات ها نمی خواهند ترامپ به اهداف سیاسی اش دست یابد و از زمانی که کنترل مجلس نمایندگان را در دست گرفته‌اند، تحت فشار زیادی قرار دارند تا یک شکست بزرگ را به ترامپ تحمیل کنند. تاریخ سیاسی درباره مهاجرت پیچیده است. جمهوریخواهان مهاجران را به عنوان نیروهای کار ارزان قیمت در مزارع می خواهند.

آمادگی ترامپ برای تعطیلی مجدد دولت آمریکا

 

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها

در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.

به گزارش مشرق، آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس اقتصاد و تورم را از موضوعات اصلی برشمردند و ۸۸ درصد آن‌ها گفتند اقتصاد در تصمیم‌گیری برای رأی دادن به چه کسی مهم است و ۸۵ درصد نیز همین نظر را در مورد تورم داشتند.

در این نظرسنجی ۴۴ درصد گفتند به ترامپ برای مدیریت تورم اعتماد دارند، در حالی که ۳۰ درصد همین نظر را درباره بایدن داشتند. درصد قابل توجه‌ای (۲۵ درصد) هم گفتند که به هیچ یک از این دو نفر در این موضوع اعتماد ندارند.

چهل و سه درصد (۴۳%) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که وضعیت مالی آن‌ها از زمان ریاست‌جمهوری بایدن بدتر شده، ۴۰ درصد گفتند که تقریباً همان وضعیت را دارند و ۱۶ درصد هم گفتند که وضعیت بهتری دارند.

پرسش درباره رقابت فرضی بایدن و ترامپ هم در این نظرسنجی نشان داد رقابت همچنان بین این دو نفر نزدیک است.

ترامپ حمایت ۴۶ درصدی و بایدن ۴۴ درصدی را در بین همه شرکت‌کنندگان به دست آورد، اما در بین رای‌دهندگان ثبت‌نامی (که احتمال رای دادنشان بیشتر است) وضع بایدن بهتر بود و از حمایت ۴۶ درصدی در مقابل ۴۵ درصد ترامپ برخوردار شد.

این نظرسنجی با شرکت دو هزار و ۲۶۰ آمریکایی بین ۲۵ تا ۳۰ آوریل (ششم تا ۱۱ اردیبهشت) انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود