Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به در حال حاضر بارش در همه محورهای استان زنجان وجود دارد گفت: سطح جاده‌‌ها لغزنده بوده و رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بارش در همه محورها وجود دارد و سطح جاده‌ها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه رانندگان در حین تردد در محورها فاصله طولی را رعایت کنند بیان کرد: لغزنده بودن محورها نیازمند توجه به حرکت با سرعت مطمئنه است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به یک حادثه رانندگی در محور قیدار به همدان خبرداد و افرود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سمند واژگون شده بود که منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان شد.

وی بیان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان توسط آمبولانس به درمانگاه زرین رود قیدار انتقال داده شد که متاسفانه به دلیل جراحات زیاده وارده جان خود را از دست داد.

مظفری افزود: علت حادثه نیز سرعت بالای خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل آن گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت