Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مالزی از میزبانی یک دوره مسابقات شنای معلولان جهان محروم شد.
به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) مالزی را از مسابقات شنای معلولان جهان ۲۰۱۹ محروم کرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که مالزی اعلام کرد جلوی ورود ورزشکاران اسراییلی را به این کشور خواهد گرفت. مهاتیر محمد نخست‌وزیر مالزی چند روز پیش گفته بود به دلیل جنایت‌هایی که اسراییل علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود، از این پس ورزشکاران این رژیم حق ورود به خاک مالزی را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته بین‌المللی پارالمپیک هم براساس همین اظهارات حق میزبانی مالزی را در مسابقات شنای معلولان جهان سلب کرد. این مسابقات  قرار بود از ۲۹ جولای در کوالالامپور برگزار شود. این کمیته اعلام کرده کشورهای میزبان باید پذیرای ورزشکاران از کشورهای مختلف باشند و با این موضوع سیاسی برخورد نکنند. این درحالی است که اسراییل همواره برای شرکت ورزشکاران فلسطینی در رقابت‌های جهانی سنگ‌اندازی می‌کند. برچسب ها: مالزی ، مسابقات شنای معلولان جهان ، فلسطین

منبع: خرداد

کلیدواژه: مالزی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین