Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@21:53:27 GMT

موازی کاری فرهنگی باعث هدر رفت اعتبار مالی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۰۰۵۴

موازی کاری فرهنگی باعث هدر رفت اعتبار مالی می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد 8 بهمن ماه در نشست مدیران دستگاه های هم خانواده زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد با تاکید بر همگرایی دستگاه های فرهنگی استان اظهار کرد: موازی کاری زیاد در حوزه فرهنگی باعث هدر رفت اعتبار مالی می شود.
حجت الاسلام زارع زاده با بیان اینکه مساجد متولی خاصی ندارد، افزود: برای ساماندهی امور مساجد کارگروهی با عضویت برخی دستگاه های مرتبط زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تشکیل شد که جای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست با تاکید بر همسویی فعالیت دستگاه های هم خانواده زیرمجموعه وزارتخانه در برنامه های مختلف گفت: این همسویی نتایج مطلوبی برای استان به دنبال خواهد داشت.
جوادیان زاده  افزود: در مواردی از جمله حوزه کتاب، رسانه و برنامه های قرآنی همسویی خوبی بین دستگاه های فرهنگی استان وجود دارد و امیدواریم این همسویی در سایر حوزه ها نیز مشاهده شود.
وی پوشش بیش از پیش برنامه های خبری دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان را خواستار شد و بیان کرد: نشست مدیران دستگاه های هم خانواده زیرمجموعه وزارتخانه در استان به صورت منظم و مستمر برگزار می شود.
رقیه دوست فاطمی ها، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد نیز در این نشست گفت: یزد، دوران طلایی فرهنگ را سپری می کند و تعامل مناسبی نیز بین مدیران فرهنگی استان وجود دارد.
علی اصغر شریفی زارچی، مدیر حج و زیارت استان یزد نیز در این نشست همکاری دستگاه های فرهنگی با این مدیریت را مطلوب دانست و گفت: ٦٠ دفتر خدمات زیارتی ثبت نام متقاضیان حج و عتبات را انجام می دهند.
کاظم شاملو، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد نیز با تاکید بر هم افزایی دستگاه های هم خانواده وزارتخانه در استان بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه ها در برنامه هایی از جمله نمایشگاه کتاب، به برگزاری هرچه بهتر این رویدادها می انجامد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد موازی کاری فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

کد خبر 6095193 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است