Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به شایعه پرسپولیسی بودن خود واکنش نشان داد و گقت: تبریک گفتن به پرسپولیس که گناه ندارد. آفتاب‌‌نیوز :  پس از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال، پستی از او در صفحات مجازی منتشر شده که او حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث شده که شائبه پرسپولیسی بودن او در صفحات مجازی مطرح شود.
احمد سعادتمند در واکنش به این موضوع گفت:

    در زیر همان پست نوشتم که با وجود استقلالی بودن، خوشحال شدم یک تیم ایرانی به فینال آسیا صعود کرده است. دوستان فکر می‌کنند من پرسپولیسی‌ام، در صورتی که پدرم رئیس هیئت فوتبال نوشهر بود و استقلال در گذشته وقتی به این شهر می‌آمد، مرحوم منصور پورحیدری تیم را به منزل ما می‌آورد. مرحوم پورحیدری اولین نفر در منزل‌مان نماز می‌خواند.

احمد سعادتمند با بیان اینکه ریشه خانوادگی او استقلالی است، تصریح کرد:

    تبریک گفتن به پرسپولیس که گناه ندارد. در زیر همان پست، یک نفر از سؤال کرد که چرا تو که استقلالی هستی، به پرسپولیس تبریک گفتی؟ پاسخ دادم ۵۰ سال است که استقلالی‌ام، اما خوشحالم یک تیم ایرانی به فینال آسیا رفته است. در مقطعی هم بحث مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس مطرح شده بود و پرسپولیسی‌ها گفتند چرا یک استقلالی باید مدیرعامل پرسپولیس شود. من هم پاسخ دادم چه کسی گفته قرار است مدیرعامل پرسپولیس شوم؟

احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:

    به خاطر این موضوع، خودم را درگیر حواشی نمی‌کنم و خیلی هم مهم نیست چه چیزی می‌گویند. دوستان بهتر است کامنت‌ها را نیز بخوانند که اعلام کرده‌ام ۵۰ سال است که استقلالی‌ام.

احمد سعادتمند در پایان گفت:

    با وجود اینکه منصب‌های زیادی داشتم، ولی امروز خوشحالم که به هیئت مدیره استقلال آمده‌ام و روح پدرم شاد شده است. واقعا تصمیم گرفته‌ام به استقلال کمک کنم. بد نیست دوستان کامنت‌های زیر پست تبریک به پرسپولیس را بخوانند و سپس نظر بدهند. زمان همه چیز را ثابت می‌کند، اما باز هم اعلام می‌کنم که خانواده‌ام و خودم استقلالی دو آتشه هستیم.


پارس فوتبال

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمد سعادتمند هیات مدیره استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟