Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن زاده، مدیر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این مسابقات در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با رقابت بیش از یک هزار ورزشکار از 31 استان کشور در پنج سالن ورزشی به مدت یک هفته در این دوره از المپیاد گفت: در رشته فوتسال که با حضور 29 تیم از 31 استان کشور برگزارشد پس از برگزاری رقابت های دور مقدماتی و مر احل حذفی تیم های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته وی، در رشته والیبال آقایان نیزکه با حضور 22 تیم برگزار شد در دیدار پایانی این رقابت ها تیم مازندران مدافع عنوان قهرمانی این المپیاد ورزشی موفق شد با شکست گلستان بر روی سکوی اول این مسابقات بایستد و تیم سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای در دیدار رده بندی با برتری مقابل آذربایجان شرقی سوم شد.

مدیر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان، افزود: در رشته تنیس روی میز آقایان با حضور 64 بازیکن از سراسر کشور در 16 گروه چهار تیمی پس از انجام بازی های گروهی و حذفی در نهایت مهدی عرفانی فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبدالهی از فارس مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

حسن زاده تصریح کرد: در بخش تنیس روی میز بانوان نیز 34 ورزشکار شرکت کردند که در پایان این رقابت ها فاطمه ایزدی از دانشکده سمیه نجف آباد اصفهان در فینال این رقابت ها با برتری مقابل فهبمه رمضانی قهرمان شد و مریم غفاری از زنجان و سمیه عسگرپور ازکرمان مشترکا به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

وی در پایان اظهارداشت: در بخش بانوان و در رشته والیبال 15 تیم شرکت داشتند تیم کرمان با شکست تیم تهران در فینال این رقابت ها قهرمان المپیاد دهم شد و تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز با شکست خراسان جنوبی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

شایان ذکر است: دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای از دوم تا هشتم بهمن ماه جاری در کاشان برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به پایان مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان  در اصفهان گفت:  سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر اهدا شد.

 علیرضا خاکسار افزود: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.


 بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی