Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا حمید فرخ نژاد پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و  با ادبیاتی تملق‌آمیز به سراغ شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس رفت و حاکم دوبی را بهترین الگو برای نوع مدیریت حکام ایران خواند  و عملا با انتشار این پست ایرانی‌ها را تحقیر کرد که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادبیاتی که با استقبال رسانه‌های عربی از جمله رسانه‌های خاندان آل سعود همراه شد و نشان داد، یک سلبریتی در شرایطی که امارات شمشیر را برای ایران از رو بسته، در زمین دشمن مردم ایران نقش آفرینی می‌کند. حمید فرخ نژاد بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون پیش از این هم با اظهار نظرهای نابه‌جای خود جنجال به پا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاربران به آرزوی تأسف بار حمید فرخ‌ نژاد برای ایران +تصاویر
واکنش تند کاربران به صحبت‌های اخیر حمید فرخ‌نژاد +فیلم و تصاویر 

سید علیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی با انتشار توییتی در این رابطه در  صفحه شخصی‌اش نوشت:

" سلبریتی‌ها قوی‌ترین ابزار در دنیای رسانه‌ای شده برای ذائقه سنجی و ذائقه سازی در میان عموم مردم هستند.

این قشر در عین فرصت‌های بی‌نظیر برای یک کشور، می‌توانند هزاران بار مخرب‌تر از بمب اتمی در جهت نابودی هویت، فرهنگ و اخلاق جامعه به کار گرفته شوند"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • میدان شهرت در ایران
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»