Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار مهدی انصاری گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا عصر امروز دوشنبه حین اجرای تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خوروی سواری مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقیف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با بی اعتنایی به دستور ماموران با سرعت از محل فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار انصاری بیان کرد: با تعقیب ماموران خودروی مظنون در جاده اصلی یاسوج به اصفهان تغییر مسیر داد و با ورود به یکی از روستا های اطراف خودرو را رها کرد و گریخت.

وی عنوان کرد: یک دستگاه خودروی پژو پارس هم که اسکورت این محموله مواد مخدر را بر عهده داشت توقیف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی راننده متواری خودروی حامل مواد مخدر آغاز کرده است.

میزان کشف مواد مخدر در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری از مرز چهار هزار کیلوگرم گذشته است.

در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

چهار هزار و 71 کیلو گرم این مواد مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شدند.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جاده فرمانده انتظامی کشف و ضبط کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم