Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با شعار "خوشا مکران و نقش بی مثالش" در چابهار برگزار می‌شود. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان،حسین مسگرانی گفت: هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با توجه به خاک گوهرخیز سیستان و بلوچستان و منطقه مکران، موضوع اصلی جشنواره و در همه بخش‌های طراحی، اجرا و مسابقه "نقش مکران" انتخاب کرده و شعار جشنواره امسال با اقتباس از شعر حافظ شیرین سخن "خوشا مکران و نقش بی مثالش" انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به استقبال طراحان و تولیدکنندگان از این موضوع، نیازمند همیاری و همکاری ظرفیت های مردمی در این جشنواره هستیم.

«خوشا مکران و نقش بی مثالش»؛ شعار هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر   فراخوان عمومی شرکت در هشتمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام شد   فراخوان بخش علمی-دانشگاهی هشتمین جشنواره مد و لباس فجر منتشر شد
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این جشنواره با توجه به ظرفیت های استان در چابهار برگزار می شود.

مسگرانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه جشنواره مد و لباس فجر 26 بهمن ماه در محل مجتمع نمایشگاهی شهر(بوستان گفتگو) افتتاح می‌شود و همچنین نمایشگاه چابهار نیز 27 بهمن با همکاری منطقه آزاد چابهار و دبیرخانه مد و لباس برپا می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد