Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو: ساعت يک بامداد امروز پيک سيلاب با دبي 6 هزار و 800 متر مکعب بر ثانيه در سد کرخه مهار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، "ميثم جعفرزاده" ميزان حجم بارش در خوزستان را بي‌سابقه دانست و افزود: مديريت صحيح مخازن از يک ماه گذشته موجب شد تا حجم وسيعي از سيلاب 24 ساعت گذشته در حوضه‌هاي دز و کرخه کنترل شود و علاوه بر آن ذخيره سازي خوبي نيز براي ماه‌هاي پيش روي مجموعه سد‌هاي استان خوزستان داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در حالي‌که دبي ورودي سد دز تا مرز 5 هزار و 800 متر مکعب بر ثانيه رسيده است، خروجي سد دز کمتر از هزار متر مکعب بر ثانيه بوده و در سد کرخه نيز بيشتر از 380 متر مکعب بر ثانيه خروجي نداشته‌ايم.
جعفرزاده اظهار کرد: صبح امروز سه شنبه ورودي به سد کرخه 4 هزار و 800 متر مکعب بر ثانيه بوده که 152 متر مکعب بر ثانيه خروجي صورت گرفته است.
مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو تصريح کرد: بر اساس مدل‌هاي پيش‌بيني مجموعه وزارت نيرو و اطلاعات سازمان هواشناسي، بارش فعلي از ماه گذشته در استان خوزستان پيش بيني شده بود.
جعفرزاده اضافه کرد: از يک ماه قبل جلسات مکرر با محوريت مديريت سيلاب در استان آغاز و مخازن سد‌هاي دز و کرخه به خوبي مديريت شد.
وي با بيان اينکه نوع مديريت مخزن که در يک ماه گذشته انجام شد توانست حجم وسيع سيلاب را کنترل کند، خاطرنشان کرد: اگر اين سد‌ها وجود نداشت، حوادث سنگين و جبران ناپذيري را در شهر‌هاي پايين شاهد مي‌بوديم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سد کرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم