Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصریح کرد: هیچ شرکت یا کارخانه‌ای با عنوان «قطعات ایران خودرو» به آقای مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یا نزدیکان ایشان در هیچ دوره‌ای واگذار نشده و این خبر از اساس کذب است.

هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور دو روز پیش در جلسه علنی مجلس در تذکری مدعی شد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم، پس از ۶ ماه که رئیس جمهور شدند شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان «مونسان» واگذار کردند که متأسفانه این موضوع آینده اگزوز خودروی خراسان را به تزلزل در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اگزوز خودرو ۲۰۰ کارگر خود را اخراج کرده است. هیأت مدیره در سال ۸۸ مصوب کردند که کارخانه کاتالیست با ۱۵ میلیارد وام در نیشابور تأسیس شود ولی با لابی‌هایی که این خاندان انجام دادند این کارخانه به قم منتقل شد، این موضوع موجب نارضایتی‌های زیادی در جامعه کارگری شد.

به گزارش ایسنا، حالا حسین اربابی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرده که «هیچ سندی دال بر اینکه آقای مونسان یا نزدیکان ایشان صاحب چنین کارخانه‌ای باشند وجود ندارد و هیچ‌گونه واگذاری به ایشان و یا نزدیکان آقای مونسان انجام نشده است.»

او از خانم چنارانی تقاضا کرده که چنانچه مدارک مستند و مستدلی دارد، ارائه دهد.

اربابی با انتقاد از اظهارات بدون سند این نماینده مجلس اظهار کرد: «نکته‌ای که اهمیت دارد این است که در وضعیت فعلی کشور مستمسک قرار دادن اخبار بدون سند و غیرمستدل و ارتباط دادن آن به اشخاص طراز اول نظام به نوعی از بین بردن اعتماد مردم به کلیت حاکمیت است و این مسئله‌ای است که مقام معظم رهبری بارها و بارها درباره آن تذکر داده‌اند.»

او ادامه داد: «اگر افرادی بنا به دلایلی مصونیت‌های قضائی دارند دلیلی ندارد با انتشار اخبار بدون مدرک و سند فضای عمومی اعتماد مردم به دولت و مجموعه حاکمیت را از بین ببرند. این کار در این دوره یک خیانت بزرگ به اعتمادی است که مردم به مجموعه نظام دارند و بازگرداندن آن بسیار سخت و دشوار است.»

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: «اعتماد مردم به نظام آن هم در چهل سالگی انقلاب به راحتی به دست نیامده که با انتشار اخبار بدون سند و فاقد استدلال بخواهیم آن را خدشه‌دار کنیم و این کار به نحوی آب به آسیاب دشمن ریختن است.»

اربابی گفت: «واقعا اگر مدرک مستندی وجود دارد ارائه شود در غیر این صورت اگر این اظهارنظر غیر آگاهانه بوده خانم چنارانی در محضر مردم به اشتباه خود اعتراف و آن را جبران کند و اگر آگاهانه بوده از دستگاه‌های قضائی و نظارتی درخواست پیگیری داریم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران خودرو چنارانی شرکت قطعات ایران خودرو علی اصغر مونسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد

فرمانده یگان‌ حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از دستگیری سه نفر در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه پس از حفر گودالی به عمق ١٥ متر به منظور کشف اشیای تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سرهنگ محمدرضا زارعی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان، پس از بازدید از منزل شخصی، سه نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، گفت: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض دو متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: پرونده قضائی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش داده و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری کنند.

کد خبر 750746

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود