Web Analytics Made Easy - Statcounter

موندو از امسال اقدام به اهدای جوایز به بهترین‌های هر فصل ورزش اسپانیا خواهد کرد. مسی اولین برنده بود.

طرفداری - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا جایزه بهترین بازیکن فصل 2017/18 لالیگا از نگاه نشریه موندو دپورتیوو را هم کسب کرد.

موندو که از سال‌ها پیش اقدام به برگزاری مراسم معرفی بهترین‌های ورزش اسپانیا می‌کرد، از امسال تصمیم گرفت به بهترین بازیکن فصل لالیگا هم جایزه‌ای اهدا کند که مسی طبعا اولین برنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم شب گذشته باشکوه و با حضور افراد مشهور زیادی برگزار شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، مسی پس از دریافت جایزه‌اش گفت:

شب همگی بخیر. بودن در این مراسم مایه خرسندی است و بابت دریافت این جایزه به خاطر معنا و مفهومی که دارد، خیلی خوشحالم. این جایزه اهمیت زیادی برایم دارد. لالیگا امسال بسیار نزدیک دنبال می‌شود. هم در بالای جدول هم پایین آن. اختلاف امتیازی بسیار کمی میان تیم‌ها وجود دارد. به روندی که از چندی پیش شروع کرده‌ایم، ادامه خواهیم داد تا بردهای بیشتری کسب کنیم و اختلاف بیشتری با رقبا ایجاد کنیم. 

بازی با سویا؟ امیدوارم هواداران به نیوکمپ بیایند. بازی سختی خواهد بود. جبران شکست دو گله مقابل تیمی چون سویا که بازیکنان بسیار خوبی دارد، کار آسانی نیست. هدف ما صعود به نیمه نهایی است و برای این کار همزمان به بهترین عملکرد تیم در زمین بازی و حمایت حداکثری هواداران نیاز داریم.

بارسا فرداشب از ساعت 23:59 در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان سویا خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان