Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای ۷۰۷ توضیحاتی ارائه کرد.

فرج الله افشار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در ارتباط با آخرین روند رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای ۷۰۷ گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۰۷ نهاجا، از مسئولان برج مراقبت فرودگاه‌های پیام و فتح تحقیق به عمل آمده و ارسال مکالمات رادیویی برج‌های مراقبت فرودگاه‌های پیام، فتح و واحد تقرب فرودگاه مهرآباد درخواست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بازدید و تحقیق از واحد تقرب فرودگاه مهرآباد نیز در دستور کار مقام قضایی قرار دارد و اولیاءدم جانباختگان سانحه نیز به دادسرای نظامی دعوت شدند.

این مقام قضایی درباره اظهارات مسئولان فرودگاه پیام در خصوص عدم ارتباط رادیویی خلبان همچنین رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره اشتباه خلبان در تشخیص دو فرودگاه گفت: تکمیل تحقیقات و رفع ابهامات موجود نیاز به بررسی اطلاعات جعبه سیاه همچنین مکالمات رادیویی توسط مقام قضایی دارد که دستور لازم در این زمینه صادر شده لذا از مسئولان ذی ربط در فرودگاه پیام و نمایندگان مجلس منتظر اعلام نظر مرجع قضایی درباره علت این حادثه بمانند تا شائبه‌ای به وجود نیاید.

افشار در همین ارتباط به اظهارات تنها بازمانده این حادثه اشاره و تصریح کرد: بنابه ادعای وی، هواپیما نقص فنی نداشته و پس از هماهنگی و تماس رادیویی به گمان اینکه در باند فرودگاه پیام به زمین نشسته اند، فرود آمده‌اند و قبل از توقف کامل هواپیما متوجه می‌شوند که باند به اتمام رسیده است لذا ابهاماتی وجود دارد که در جریان تحقیقات دادسرای نظامی روشن خواهد شد.

وی تأکید کرد: اطلاعات جعبه سیاه تنها در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت که به محض اعلام کارشناسان، بعد از جمع بندی تحقیقات، علت این سانحه مشخص خواهد شد.

افشار خاطر نشان کرد: مالکان دو واحد مسکونی آسیب دیده در این سانحه شناسایی و در دادسرا حاضر شده اند و بنا به نظر کارشناسان میزان خسارت وارده به این دو واحد، بالغ بر یک میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش میزان، صبح روز بست و چهارم دی ماه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ حامل گوشت در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد، رییس اورژانس کشور از کشف هفت پیکر متعلق به سرنشینان هواپیمای بوئینگ ۷۰۷خبر داد.

در همین زمینه: سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در کرج

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیمای 707 رئیس سازمان قضایی استان البرز فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • یسنا ربوده شده بود؟