Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده «دختر ماه» گفت: این کتاب به سفارش انتشارات مدرسه و با هدف الگوسازی برای دختران نوجوان نوشته شده است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، سارا عرفانی در گفتگو با میزان، درباره آخرین کتابش که با عنوان «دختر ماه» منتشر شده گفت: این کتاب نگاه داستانی به زندگی حضرت معصومه دارد و بیشتر برای نوجوانان نوشته شده اگرچه با توجه به ویژگی‌هایی که دارد برای بزرگسال هم جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این کتاب به سفارش انتشارات مدرسه نوشته شده است. این انتشارات مجموعه داستان جلدی درباره بانوان بزرگ تاریخ اسلام مثل حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س)، حضرت ام البنین (س) و حضرت خدیجه (س) دارد که «دختر ماه» اولین کتاب منتشر شده آن است.

این نویسنده با اشاره به اینکه این کتاب در سالروز میلاد حضرت معصومه به چاپ رسید، تاکید کرد: انتشارات مدرسه سعی دارد با چاپ کتاب‌هایی درباره بانوان اسلام برای دختران نوجوان الگوسازی کند.

وی درباره «دختر ماه» بیان کرد:، چون دو اتفاق تاریخی در تاریخ مستند بوده در این کتاب از زمان ازدواج امام موسی کاظم با مادر حضرت معصومه (س) تا شهادت وی را روایت کرده‌ام.

عرفانی درباره محدودیت‌هایی که در نگارش این کتاب با آن روبه‌رو شده گفت: از آنجا که اطلاعات خیلی کمی درباره حضرت معصومه (س) وجود داشت، سعی کردم از تمامی منابع موجود استفاده کنم، البته در حاشیه‌های زندگی حضرت هم از تخیل بهره گرفته‌ام.

وی درباره زبان کتاب هم اظهار کرد: از آنجا که کتاب برای قشر نوجوان نوشته شده، زبان کتاب چندان تاریخی نیست. این حضرت عالمه بودند و بر همین اساس هم می‌شد تا به مباحث علمی نیز پرداخت، اما چون قرار است کتاب‌ها مخاطب تخصصی نداشته باشد و مطالعه‌اش از حوصله مخاطب خارج نشود؛ زبان ساده و روان را برای آن انتخاب کردم و وارد مباحث تخصصی نشدم بلکه صرفا به اتفاقاتی که در زندگی وی روی داده پرداخته‌ام.

انتهای پیام/ 

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903168

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند