Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:27:12 GMT

تبليغات در گوگل از پارتنر رسمي گوگل

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۷۲۶۲

تبليغات در گوگل از پارتنر رسمي گوگل

وي ديجيتال مارکتينگ به عنوان يکي از پيشتازان تبليغات در گوگل و همچنين پارتنر رسمي گوگل در ايران، سال‌ها است که با افتخار فعاليت مي‌کند و در اين مدت هميشه تلاش خود را کرده تا بالاترين حد کيفيت در تبليغات را تضمين کند.

يکي از مزاياي پارتنر رسمي گوگل بودن علاوه بر استفاده از امکانات پنل اصلي، امکان استفاده از تخفيف شگفت‌انگيز 150 دلاري براي تبليغات در گوگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل اين پيشنهاد را فقط براي پارتنرهاي رسمي خود در نظر گرفته است که مي‌توان ازطريق وي ديجيتال مارکتينگ ازاين تخفيف مناسب استفاده کرد. براي تشخيص اينکه چه شرکتي پارتنر رسمي گوگل است بايد روي لوگوي آن کليک کرد و وارد صفحه رسمي گوگل شويد تابتوانيد مشخصات کامل شرکت را مشاهده کنيد. کيفيت بالا و صرفه جويي هزينه تبليغات مشتريان، شعار وي ديجيتال مارکتينگ است.هزينه تبليغات گوگل توسط اين مجموعه با نرخ دلار نيوزيلند که امروز 7500 تومان است محاسبه مي‌شود که بدون واسطه و دادن حق دلالي دلار براي شارژ حساب مشتريان حساب مي‌شود.ش

شايد باورش سخت باشد اما روزانه بيش از 3.5 ميليارد جستجو در سرويس گوگل انجام مي‌شود. شايد بتوان نتيجه گرفت که مشتريان کسب‌وکارها در گوگل هستند! بله در گوگل. اما قرار گرفتن در رتبه‌هاي اول کار آساني نيست و زمان و هزينه بسياري بالايي را مي‌خواهد. حتماً شنيده‌ايد که اگر مي‌خواهيد هرگز ديده نشويد به صفحه دوم گوگل برويد! بله بيش از 90 درصد جستجوگران هرگز به انتهاي صفحه اول هم نمي‌روند چه برسد به صفحه دوم! براي همين رقابت بر روي چند لينک اول بسيار داغ است. شايد نتوان در مدت کوتاه وباصرف هزينه مناسب به‌سرعت در بين نتايج اول گوگل بودو سيل مشتريان را به سمت خود سرازير کرد، اما با استفاده از امکانات تبليغات در گوگل (google adwords)، مي‌توان ظرف چندساعت دربين 3 نتيجه اول گوگل بود وفروش را چندبرابرکرد. بله با گوگل ادوردز فقط چندساعت تامشتريان هدف فاصله داريد.

چرا تبليغات در گوگل اثربخش‌تر از سرويس‌هاي تبليغاتي داخلي است؟

در سال 2015 گوگل بيش از 67.49 بيليون دلار از تبليغات خود درآمد داشته است. هيجان‌انگيز است نه؟ اين آمار نشان مي‌دهد افراد بسياري در حال استفاده از گوگل ادوردز هستند، که همين نشان مي‌دهد تبليغات در گوگل يکي از شيوه‌هاي تبليغاتي مؤثر در ميان ساير روش‌ها است. گوگل ادوردز نوعي از تبليغات کليکي يا CPC است و در اين روش شخص تبيلغ دهنده فقط به ازاي کليک روي تبليغ و ورود کاربر به وب‌سايت پول پرداخت مي‌کند، پس نياز نيست نگران هدر رفتن پول خود باشند. با توجه به نتايج نامناسب تبليغات کليکي در ايران،تبليغات در گوگل نتايج باورنکردني براي کسب‌وکارها داشته است و همين باعث محبوبيت اين سرويس جذاب شده است.

خدمات هيجان‌انگيز وي ديجيتال مارکتينگ 

به تمامي کسب وکارهايي که روش‌هاي تبليغاتي کي و نتيجه دلخواه را نگرفتند پيشنهادمي‌شودتبليغاتدرگوگلراباويديجيتال مارکتيگ تجربه کنند. اين مجموعه پلن‌ها و برنامه‌هاي متنوعي دارد. مي‌توان مديريت و اجراي کامل تبليغات را به متخصصان رسمي اين مجموعه سپرد  وگزارش روزانه عملکرد کمپين را دريافت کرد. حتي مي‌توان تمامي مراحل اجرايي کمپين راخودتان انجام دهيدواين مجموعه فقط حساب کسب و کار را شارژکند. علاوه براين مواردمي‌توان ازپيشنهاد ويژه اين مجموعه که150 دلار شارژ رايگان است هم استفاده کرد. اين تخفيف شگفت‌انگيز را فقط پارتنرهاي رسمي گوگل مي‌توانند دريافت کنند پس توصيه مي‌شود از اين فرصت طلايي استفاده شود.

مزاياي استفاده از خدمات گوگل ادوردز وي ديجيتال مارکتينگ

انتخاب بهترين کلمات کليدي با توجه به وضعيت رقباانتخاب مناسب‌ترين متن تبليغ براي افزايش کليکبررسي مداوم تبليغايجاد گروه‌هاي تبليغاتي متفاوتتنظيم دستي بودجه براي استفاده بهينه از بودجهارسال آمار کمپين‌ها به آناليتيکسپشتيباني قوي توسط متخصصان تبليغات درگوگل

100% گارانتي بازگشت وجه!

وي ديجي مارکتينگ يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي تبليغ در گوگل کشور اين امکان را در اختيار مشتريان خود قرار داده است تا در صورت نارضايتي از روند اجراي تبليغات گوگل به هر دليلي مي‌توانند مبلغ باقيمانده در حساب گوگل خود را پس بگيرند.

چرا تبليغات اسپانسر اينستاگرام هوشمندانه‌ترين شيوه تبليغات در اينستاگرام است؟

فيس‌بوک به عنوان کمپاني مادر اينستاگرام، سيستم تبليغاتي را براي کسب‌وکارها فراهم کرده است که از طريق دسترسي به اين داشبورد مي‌توانند کميپن‌هاي تبليغاتي را اجرا و مديريت کنند.

استفاده از اطلاعات طبقه‌بندي شده کاربران اينستاگرام و انتخاب تارگت صحيح براي اجراي کميپن‌هاي تبليغاتي، امتياز بي‌نظيري را به کسب‌وکارها داده است.

در تبليغات در اينستاگرام کاربران ويژگي‌هايي مختلفي مانند موقعيت جغرافيايي،سن وجنسيت،زبان،جمعيت شناختي وعلايق و رفتارها قابل انتخاب هستند. پس ازايجادکميپن تبليغاتي،کاربران موردهدف بدون آنکه صفحه رافالوو کرده باشند،پيام وتبليغات رادرصفحه home يا استوري خود مي‌بينند. مي‌توان صفر تا صد اجراي کمپين خودرا به وي ديجي مارکتينگ سپرد تابابت اجراي موثر و هدفمند تبليغات خيال شما راحت شود.

علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد تعرفه‌ها و شرايط و همچنين مشاهده نمونه کارهاي تبليغات اسپانسري اينستاگرام مي‌توانند به سايت وي ديجيتال مارکتينگ مراجعه و به قسمت نمونه تبليغات اينستاگرام بروند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اخبار رسمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد