Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  پس از برگزاری جلسه کمیته فنی و انتخاب سرمربی تیم ملی روئینگ، امروز چهارشنبه 10 بهمن ماه تست انتخابی تیم ملی روئینگ آقایان برگزار شد و اولین مرحله اردوی آمادگی این تیم با هدف حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک از فردا پنجشنبه 11 بهمن ماه با حضور 21 پاروزن در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردو تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ مردان، طاهر کبوتری مربی جفت پارو، فرزین رضایی مربی تک پارو و علی نقیبی دستیار مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند و رحیم برادری سرپرست اردو است.

میلاد اله وردیان، میثم جوهری، وحید جوهری، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده و فرهاد کربلای قلی زاده از آذربایجان غربی، امیر آقازاده، پرهام باقری، حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمان پور، آراد سلیمان پور، سیاوش سعیدی، حسین سماکار، خشایار عباس آبادی، مهدی قپانوری و محمدرضا کریمی از تهران، امیر علی صالحی از زنجان، تمیر حسین محمودپور از گیلان، پیام مطاعی از کرمانشاه، سیدکارو حسینی از کردستان و حمیدرضا چوبداری از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی تیم ملی شادی مردان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم